denbosch Geplaatst: 10 januari 2011 Geplaatst: 10 januari 2011 als ik een programma opneem of het beeld stream naar de pc knippert op de ontvanger het blauwe ledje. is dit uit te schakelen? ik vind het maar een irritant licht als je tv zit te kijken.
mobieltje Geplaatst: 10 januari 2011 Geplaatst: 10 januari 2011 Ik weet niet welke image je gebruikt voor je dreambox, maar kijk eens of dat je de LED-manager plugin kan downloaden. Op IHAD wordt dit ook besproken: klik hier Grts.
Bambike Geplaatst: 10 januari 2011 Geplaatst: 10 januari 2011 nadat je op "save settings" hebt geklikt de dreambox NIET laten booten, dan werkt het perfect BigBisat (Astra 1-2-3-4, Hotbird, Eutelsat 9B, Thor en Turksat 42°). Dreambox 920 met dvb-c en dvb-s, Dreambox 7080 met 3x dvb-s en dvb-c, Dreambox8000
mobieltje Geplaatst: 11 januari 2011 Geplaatst: 11 januari 2011 We weten niet eens wat de Topic starter voor image in zijn box heeft, ik verwijs wel naar IHAD maar dat wil nog niet zeggen dat hij Gemini gebruikt. Grts.
denbosch Geplaatst: 11 januari 2011 Auteur Geplaatst: 11 januari 2011 sorry was het vergeten te melden ik gebruik openpli 2.0
mobieltje Geplaatst: 11 januari 2011 Geplaatst: 11 januari 2011 Ik heb de ledmanager-plugin getest op de OpenPLi 2.0, ook na een reboot van je box staan de instellingen nog steeds goed. Alle instellingen op OFF en de led werkt helemaal niet meer. Download de bijlage, pak hem uit en zet de ipk file in de root van je HD of USB-Stick. Installeer de plugin: Ga naar het menu, instellingen, softwarebeheer, installeer lokale extentie, kies HD of USB, installeer extenties, selecteer de plugin en druk op enter. Na installatie reboot je box Nu de plugin instellen: Ga naar het menu, instellingen, systeem, ledmanager en kies je opties voor de led instelling, druk op de groene toets voor Save. PS ik heb deze versie 0.1-r1 getest, volgens mij is de andere beschikbare versie 0.2-r1 op IHAD voor de Gemini image met gp3. Succes. Grts.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen