Gast bobracing Geplaatst: 11 januari 2011 Geplaatst: 11 januari 2011 Beste Sat4allers Een aantal weken geleden wilde ik een nieuwe image zetten op een DM600pvr. Deze heb ik geflasht via de web interface.... dit lukt tot hij bij 100% kwam. Daar bleef hij een half uur op staan. Toen had ik besloten de box zelf te restarten... Nu branden enkel de 2 lampjes rood en groen. en doet de box verder niets! Wat kan ik nu doen ? Ik had al geprobeerd om via de seriele kabel te flashen ( duurde ruim 30min!) maar ook dit zonder resultaat. ALvast bedankt!
SatMac Geplaatst: 12 januari 2011 Geplaatst: 12 januari 2011 Hoi, je kunt proberen de box opnieuw te flashen met een nulmodemkabel via de seriele poort. Gaat vaak beter dan via het netwerk.
Altobelli Geplaatst: 12 januari 2011 Geplaatst: 12 januari 2011 Gebruik 1.3.1.0 dreamup versie, werkt bij mij 600pvr perfect. Probeer eerst de originele firmware erop te zetten en dan de firmware die je graag wilt hebben via nulmodemkabel. Succes!!! Altobelli
Gast bobracing Geplaatst: 13 januari 2011 Geplaatst: 13 januari 2011 Origineel bericht van: Altobelli Gebruik 1.3.1.0 dreamup versie, werkt bij mij 600pvr perfect. Probeer eerst de originele firmware erop te zetten en dan de firmware die je graag wilt hebben via nulmodemkabel. Succes!!! Altobelli Originele firmware kan ik vinden op de dreambox site neem ik aan ? Zal ik dat eens doen! Flash met de nulmodem kabel kan ik doen, hoeft geen Netwerk kabel aan te zitten dan he ? Zal dit eens proberen en kijken of ik dan uberhaubt beeld krijg! Hou jullie op de hoogte!
Gast foxy123 Geplaatst: 16 januari 2011 Geplaatst: 16 januari 2011 Ben ook bezig de dm600pvr te programmeren. Deze is de boot-manager kwijt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen