tipje Geplaatst: 17 januari 2011 Auteur Geplaatst: 17 januari 2011 Krijg nu wel steeds de volgende melding. Kan ik deze alle verwijderen (formateren) Recover schijf is vol
Sjattuh Geplaatst: 17 januari 2011 Geplaatst: 17 januari 2011 Origineel bericht van: tipje Krijg nu wel steeds de volgende melding. Kan ik deze alle verwijderen (formateren) Recover schijf is vol Als deze klein is, zeg 8 tot 10GB dan staan daar dus je Windows je drivers etc. op en moet je eigenlijk helemaal niet gebruiken. Als deze zo klein is als gezegd en je maakt hem leeg dan kun je nooit meer je Laptop terugzetten naar 'kaal' tenzij je een Windows CD vergaart. Als deze groot is, laten we zeggen 100GB ofzo en je hebt Windows op de C geinstalleerd, dan formatteer maar raak. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
tipje Geplaatst: 17 januari 2011 Auteur Geplaatst: 17 januari 2011 Hij is 19gb groot. Zal proberen de melding uit te schakelen. deze bestanden staan erop weet niet zeker ofwel of niet verwijderen.
Sjattuh Geplaatst: 17 januari 2011 Geplaatst: 17 januari 2011 Dat ziet eruit als iets wat je niet kwijt wilt... Kijk eens of je Virtual Mem de D: schijf gebruikt. Misschien dat hij daarom de melding geeft, want in princiepe zou deze schijf niet gebruikt moeten worden behalve bij terugzetten naar fabrieksinstellingen. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
marcel1970 Geplaatst: 17 januari 2011 Geplaatst: 17 januari 2011 Tja..vraag jezelf af, wil ik ooit nog terug naar vista? indien nee formateren (ikzelf heb de vista herstel rommel van mijn acer laptop verwijderd tijdens de 1e install van windows 7) "My next wife will be normal"
Sjattuh Geplaatst: 17 januari 2011 Geplaatst: 17 januari 2011 Origineel bericht van: marcel1970 Tja..vraag jezelf af, wil ik ooit nog terug naar vista? indien nee formateren (ikzelf heb de vista herstel rommel van mijn acer laptop verwijderd tijdens de 1e install van windows 7) Oh dan is het niet boeiend en zou ik de partitie verwijderen en toevoegen aan je C: Kijk even eerst op de leveranciers website of de drivers beschikbaar als free download zijn voor deze laptop. Zo ja, gaan. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
marcel1970 Geplaatst: 18 januari 2011 Geplaatst: 18 januari 2011 Origineel bericht van: Sjattuh Origineel bericht van: marcel1970 Tja..vraag jezelf af, wil ik ooit nog terug naar vista? indien nee formateren (ikzelf heb de vista herstel rommel van mijn acer laptop verwijderd tijdens de 1e install van windows 7) Oh dan is het niet boeiend en zou ik de partitie verwijderen en toevoegen aan je C: Kijk even eerst op de leveranciers website of de drivers beschikbaar als free download zijn voor deze laptop. Zo ja, gaan. Ik was in de war met een andere topic denk ik, want TS had het van illigaal win 7 naar legaal win 7 gaan, maar ik vermoed dat dit dan toch over een A-merk pc gaat met oorspronkelijk een ander OS? "My next wife will be normal"
Sjattuh Geplaatst: 18 januari 2011 Geplaatst: 18 januari 2011 Origineel bericht van: marcel1970 Ik was in de war met een andere topic denk ik, want TS had het van illigaal win 7 naar legaal win 7 gaan, maar ik vermoed dat dit dan toch over een A-merk pc gaat met oorspronkelijk een ander OS? Dat begrijp ik er ook uit ja. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen