Hoorntje Geplaatst: 11 januari 2011 Geplaatst: 11 januari 2011 Hoi, ik heb de 7141 aangesloten en geinstalleerd. Tijdens de installatie hebik gekozen voor HD in de veronderstelling dat mijn ouders HD ontvangst hebben. Maar ze hebben alleen het basis abbo en ik krijg geen beeld (enkele LNB kop). Nu moet ik waarschijnlijk de instelling op SD zetten denk ik. Hoe kan ik dat doen? Ik kan niet via fabrieksinstellingen opnieuw beginnen. Alvast dank, gr Marco
Hoorntje Geplaatst: 11 januari 2011 Auteur Geplaatst: 11 januari 2011 Origineel bericht van: Hoorntje Hoi, ik heb de 7141 aangesloten en geinstalleerd. Tijdens de installatie hebik gekozen voor HD in de veronderstelling dat mijn ouders HD ontvangst hebben. Maar ze hebben alleen het basis abbo en ik krijg geen beeld (enkele LNB kop). BVN krijg ik wel op beeld. Bij de overige een losliggend stekkertje in beeld. Nu moet ik waarschijnlijk de instelling op SD zetten denk ik. Hoe kan ik dat doen? Ik kan niet via fabrieksinstellingen opnieuw beginnen. Alvast dank, gr Marco
ton2207 Geplaatst: 11 januari 2011 Geplaatst: 11 januari 2011 Het kan alleen door een fabrieksreset uit te voeren. Dan kun je kiezen voor de SD of HD fastscan. Andere opties zijn er volgens mij niet. Wat niet beter wordt, blijft niet goed.
Hoorntje Geplaatst: 11 januari 2011 Auteur Geplaatst: 11 januari 2011 Was er met de fabrieksreset geen probleem dat dan de afstandbediening niet meer werkt?
abrahamsat Geplaatst: 11 januari 2011 Geplaatst: 11 januari 2011 de ab werkt dan gewoon,en doe er een duolnb op heb je ned 123 in hd gratis.
Hoorntje Geplaatst: 11 januari 2011 Auteur Geplaatst: 11 januari 2011 Het is gelukt, dank voor de hulp. Mijn ouders kunnen weer onbezorgd TV kijken. gr Marco
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen