Ga naar inhoud


[Elite HD] ccam en intern sharen


CHRIS

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik heb ook na veel zoeken geen idee hoe ik een ccam server kan opzetten om INTERN in huis te sharen van boven naar beneden.

Dus ik heb een azbox hd en dm7020 staan en wil graag de c+ kaart in de azbox zetten en daarmee naar boven sharen. Kan er iemand mij daarmee helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Chris,

 

Ik heb hier dezelfde combi staan. Mijn advies is voor het dagelijksgebruik (ivm evt opnemen etc) gebruik de orginele sw die loopt goed in de AZbox installeer daar Multicas (heel stabiel) en log die in op de CCcam in je db7020. Deze combi werkt goed en ik heb nog geen misse slag gezien.

 

Enigma zou ik voor het dagelijksgebruik in de AZbox nog niet adviseren.Wellicht dat het binnenkort anders wordt maar momenteel kan je bijv nog niet opnemen en werken de kaartlezers nog niet. Aan dit alles wordt wel hard gewerkt maar is momenteel nog niet beschikbaar.

 

Succes Joop

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: joop001
Chris,

Ik heb hier dezelfde combi staan. Mijn advies is voor het dagelijksgebruik (ivm evt opnemen etc) gebruik de orginele sw die loopt goed in de AZbox installeer daar Multicas (heel stabiel) en log die in op de CCcam in je db7020. Deze combi werkt goed en ik heb nog geen misse slag gezien.

Enigma zou ik voor het dagelijksgebruik in de AZbox nog niet adviseren.Wellicht dat het binnenkort anders wordt maar momenteel kan je bijv nog niet opnemen en werken de kaartlezers nog niet. Aan dit alles wordt wel hard gewerkt maar is momenteel nog niet beschikbaar.

Succes Joop


Hallo, ik heb ook aan DM800 en Azbox HD pre. maar het is mij niet gelukt om een intern share tussen die tweeen te maken. Wat bedoel je met "sw" namelijk? (...gebruik de orginele sw die loopt goed in de AZbox ...)

Ik probeer een share naar DM800 ik bedoel azbox als client en DM800 als server. Ik heb heel veel pogingen gedaan maar alleen zwarte beel op Azbox (gecodeerde zenders) FTA werkt gewoon wel.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Pandiom,

 

Met sw bedoel ik software.

Ik weet niet hoever je bent gekomen. Maar je kan prima vanuit de AZbox linken naar een DB die draait op CCCam.

 

Wat ik heb gedaan is het volgende. Ik heb in de DB een F regel gezet met als gebuikers naam bijv Kamer1 en als wachtwaard 001. Dus dat ziet er zo uit

F: Kamer1 001

 

Vervolgens heb ik op de AZbox Multicas gedownload. Daar heb ik de verschillende dingen geinstalleerd namelijk het IP-adres van de DB, de poort 12000, de gebruikersnaam Kamer1, het wachtwoord 001, bij connect login en vervolgens bij server active enable ingevuld. Daarna heb ik het opgeslagen.

 

Het kan haast niet anders dan dat het werkt. Het mooie is dat je bij de AZbox alles met de afstandsbediening kan doen. Let wel op dat gebruikersnaam en wachtwoord hoofdlettergevoelig zijn.

 

Mocht het niet lukken, laat het dan even weten.

 

Succes en groeten Joop

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...