virtua Geplaatst: 11 januari 2011 Geplaatst: 11 januari 2011 Beste allen, Ik ben sinds kort in het bezit van de VU+ duo. Ten eerste wat een geweldig ding en dat voor die prijs!!! Nu mijn vraag: Ik wil het volgende doen: Op Tuner A wil ik een vaste schotel met monoblock op Astra 1 & 3 Op Tuner B wil ik een draaibaar systeem voor de andere sats. Nu wil ik de VU+ zo instellen dat hij voor Astra 1 & 3 tuner A als preferred tuner pakt en voor het overige en opnemen Tuner B pakt. Kan dit? Voor alle duidelijkheid het gaat hier dus om 2 schotels, waarvan 1 met monoblock op astra 1 & 3, en 1 schotel draaibaar op alle andere satellieten. Mvg virtua CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af!
Gast Duolist Geplaatst: 11 januari 2011 Geplaatst: 11 januari 2011 Als je de "voorkeurstuner" op "Auto" zet (en dat is de defaultwaarde), gebeurt dat al. Dan houdt hij de schotel met de meeste mogelijkheden zo lang mogelijk vrij. Je kunt ook een andere keuze maken.
virtua Geplaatst: 12 januari 2011 Auteur Geplaatst: 12 januari 2011 Dank je voor de snelle reactie. Dit zou voor mij geweldig zijn. Alleen dan had ik de volgende vraag, als je dit onverhoopt toch wil instellen. Waar moet ik dit doen in openpli 2? CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af!
Gast Duolist Geplaatst: 12 januari 2011 Geplaatst: 12 januari 2011 Menu-->Instellingen-->Systeem-->Aanpassen-->Voorkeurstuner
virtua Geplaatst: 12 januari 2011 Auteur Geplaatst: 12 januari 2011 Geweldig!!! Ik ga het proberen. CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen