mobieltje Geplaatst: 17 januari 2011 Geplaatst: 17 januari 2011 niemand? Of iemand die mij kan vertellen hoe dat moet? Grts.
Loui (K) Geplaatst: 17 januari 2011 Auteur Geplaatst: 17 januari 2011 Origineel bericht van: mobieltje niemand? Of iemand die mij kan vertellen hoe dat moet? Grts. Google even naar Dream_Logo_Generator ik heb het bestand wel maar het is te groot als bijlage. En hier jou aangepaste mvi Als je een jpg afbeelding neemt maakt niet uit welke,zorg dan wel als hij de afmeting 1280 X 720 heeft (indien aanpassen met Paint) anders werkt Dlg niet maar dat zie je vanzelf.
Loui (K) Geplaatst: 7 oktober 2012 Auteur Geplaatst: 7 oktober 2012 (aangepast) Wat ik nu weer zie is dat na een update van vandaag de orginele Dmm bootlogo (wereldbol) even in beeld komt en daarna de Pli logo ik neem aan dat de Dmm logo een jpg file is die ergens in de boot sector is verstopt is het mogelijk deze te verwijderen?Ik heb het hier over de OpenPli 3.0 image. 7 oktober 2012 aangepast door Loui (K)
Loui (K) Geplaatst: 10 oktober 2012 Auteur Geplaatst: 10 oktober 2012 Wat ik nu weer zie is dat na een update van vandaag de orginele Dmm bootlogo (wereldbol) even in beeld komt en daarna de Pli logo ik neem aan dat de Dmm logo een jpg file is die ergens in de boot sector is verstopt is het mogelijk deze te verwijderen?Ik heb het hier over de OpenPli 3.0 image. Iemand dit al opgevallen?En wat te doen om dit te veranderen?
mobieltje Geplaatst: 10 oktober 2012 Geplaatst: 10 oktober 2012 (aangepast) Iemand dit al opgevallen?En wat te doen om dit te veranderen? DM8000 OpenPLi 3.0 (met update van 05-10-2012) Onderstaande file staat bij mij in: /usr/share/ met rechten op 755 Grts. bootlogo.zip 10 oktober 2012 aangepast door mobieltje
Loui (K) Geplaatst: 10 oktober 2012 Auteur Geplaatst: 10 oktober 2012 DM8000 OpenPLi 3.0 (met update van 05-10-2012) Onderstaande file staat bij mij in: /usr/share/ met rechten op 755 Grts. Ja die heb ik wel die komt ook gewoon tevoorschijn bij een reboot, maar deze bedoel ik niet ik bedoel de orginele van Dmm image die wereldbol! als ik de DM8000 aanzet komt eerst ongeveer 4 sec die wereldbol van Dmm en daarna komt de bootlogo van OpenPli die je hier laat zien.Mijn vraag is nu hoe komt die Dmm bootlogo in OpenPli image. 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen