zuiden Geplaatst: 12 januari 2011 Geplaatst: 12 januari 2011 Wie heeft ervaring met deze ontvanger en wel met welke CI module kan ik de Secakaart(orange) gebruiken. Ik heb de CanalDigitaalcam(met wereldbol)en de MatrixReloaded met Ucas3 geprobeert maar beide worden niet gezien. Ik werk met Windows XP en Progdvb.Ook met DvbviewerPro werkt het niet. Of is de Smargocardreader een oplossing in combinatie met Poormanscam? Ik vraag dit om te voorkomen dat ik nogmaals een CIcam koop waar ik dan niets aan heb. Bvd
Niels Wagenaar Geplaatst: 12 januari 2011 Geplaatst: 12 januari 2011 Voor DVBViewer moet je wel wat extra's installeren: Citaat: Install the CI/Remote support for Technotrend and MS C runtime via start menu > programs > DVBViewer > Support > Modify DVBViewer Pro. Kortom, installeer de CI/Remote support en je zou bij View Cam nu wat moeten zien. De standaard Canal Digitaal cam zou moeten werken met de Skystar 2. Mvg, Niels Wagenaar Woonkamer : Xubuntu 8.04 met VDR 1.7.4 en WinTV NOVA-HD-S2 icm Reel Extension HD. Slaapkamer : Een MediaMVP icm de vompserver v0.30 VDR plugin.
sattv4iedereen Geplaatst: 13 januari 2011 Geplaatst: 13 januari 2011 ik heb dvbviewpro (gekocht) en geïnstalleerd,en ik had beeld met de ci van canal digitaal of TVV,en beide kaarten werkten ,behalve de vrt's. toen ik via de ccam versie het deed naar mijn home server,had ik beeld,maar het hikte.toen heb ik een zwaardere laptop aangeschakeld,en het beeld was voortreffelijk. wel was het beeld sterk afhankelijk wat je anders deed binnen het netwerk en (ik begrijp het niet)wat andere pc's zware i'net zoals voip deden.laat ik DUIDELIJK zijn,het is LAN sharing! Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
zuiden Geplaatst: 13 januari 2011 Auteur Geplaatst: 13 januari 2011 Bedankt voor de reakties,ik ben nog steeds bezig met het uitproberen,maar ik ben er nog niet aan uit. Ik meld mij weer of het wel of niet is gelukt. Mvg
zuiden Geplaatst: 16 januari 2011 Auteur Geplaatst: 16 januari 2011 Omdat ik er niet in slaagde om een CI module te laten werken met Progdvb,heb ik een smartgoreader aangesloten en acamd geinstalleerd en dat werkt perfekt.Ook op mijn laptop. Dus ben ik uit de problemen.Gaat mij alleen om de sd zenders
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen