Gast poker Geplaatst: 12 januari 2011 Geplaatst: 12 januari 2011 Is het mogelijk het forum via Android op telefoon te ontvangen ? VB. via tapatalk ?
Neptunus Geplaatst: 12 januari 2011 Geplaatst: 12 januari 2011 Je kan toch gewoon via het mobiele internet Sat4all benaderen? Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Gast poker Geplaatst: 12 januari 2011 Geplaatst: 12 januari 2011 Origineel bericht van: Neptunus Je kan toch gewoon via het mobiele internet Sat4all benaderen? Inderdaad maar ik zit op verschillende forums en vind de Tapatalk gemakkelijker voor gebruik met mobiel.
satmenneke Geplaatst: 21 februari 2011 Geplaatst: 21 februari 2011 Ik was eerlijk gezegd ook op tapatalk aan het zoeken naar sat4all. Ik gebruik het op de iPhone voor wat andere forums. Het werkt idd super. Voor bezitters/ eigenaren van forums is de software gratis ! Het is vrij eenvoudig te implementeren in een forum. Misschien dat de administrator van sat4 all het eens kan overwegen dit te implementeren. Ben benieuwd wat hij ervan vindt.
winwiz Geplaatst: 22 februari 2011 Geplaatst: 22 februari 2011 Sat4all werkt op UBB threads.... volgens mij wordt dit niet ondersteunt door Tapatalk.... dus ook al is het gratis. Het werkt niet met dit forum. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
satmenneke Geplaatst: 24 februari 2011 Geplaatst: 24 februari 2011 Je hebt helemaal gelijk! Ik maar denken dat dit forum op vbulletin draait. Even wat verder geplozen op de tapatalk site leert mij dat ze wachten op versie8 van ubb threads alvorens ze de tapatalk applicatie uitbrengen. Nog even geduld dus.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen