Kabeltje87 Geplaatst: 20 december 2012 Geplaatst: 20 december 2012 Ja hé toevallig? Willy ~~Rytec Team~~ Mutant HD-2400 / OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler) VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS *All Rytec EPG POWERED*
Jan Ambers Geplaatst: 20 december 2012 Geplaatst: 20 december 2012 En dan nog da "zweeds" als ondertitteling op sat ipv nederland!
Jean-Claude Geplaatst: 20 december 2012 Geplaatst: 20 december 2012 het lijkt me een algemeen probleem te zijn op de meeste HD zenders - gisterenavond nog eens naar SBS6 (HD) gekeken, en daar kwam de ondertiteling via 888 ook 1 à 2 sekonden te laat - zeer irritant, zeker als er dan ook nog ingebrande ondertitels zijn. Ik heb eht over "wegmisbruikers" waarbij men de personen die praten in het beeld ondertitelt, en het off-image kommentaar via 888 ondertitelt wordt. resultaat is dat de 888 ondertitels zich bovenop de andere ondertitels plaatsen (dit effect krijg je ook bij één en canvas als er een filmpje start met ondertitels, en de ondertiteling van de nieuwslezer nog doorloopt via 888). al bij al mogen we nog gelukkig zijn dat de 888 ondertitels bij vtm wél synchroon lopen ! DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.
Kabeltje87 Geplaatst: 21 december 2012 Geplaatst: 21 december 2012 Op één HD tijdens Meus (21-12-2012 12h20) waren de ondertitles synchroon. Andere zenders nog niet gecontroleerd. Laten we hopen dat ze nu gesynchroniseerd blijven. Willy ~~Rytec Team~~ Mutant HD-2400 / OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler) VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS *All Rytec EPG POWERED*
riji Geplaatst: 24 december 2012 Geplaatst: 24 december 2012 Lijkt inderdaad eindelijk in orde, beter laat dan nooit...
riji Geplaatst: 13 februari 2013 Geplaatst: 13 februari 2013 Vanavond was het weer prijs: onleesbare ondertitels op Eén HD tijdens het journaal en Thuis, prutsers, prutsers!!!!!
Pletskop Geplaatst: 14 februari 2013 Auteur Geplaatst: 14 februari 2013 (aangepast) Vanavond was het weer prijs: onleesbare ondertitels op Eén HD tijdens het journaal en Thuis, prutsers, prutsers!!!!! Mijn kinderen dachten dat ze bij de VRT overgeschakeld waren op spaans... :-) 14 februari 2013 aangepast door Pletskop Vu+ Duo ~ 2xDVB-S2 ~ OpenPli 4.0Triax T78 ~ 13E (Quad Platinum) - 19,2E (Quad Alps) - 23,5E (Quad Alps) - 28,2E (Quad Platinum)
riji Geplaatst: 14 februari 2013 Geplaatst: 14 februari 2013 Vanavond was het weer in orde, maar wie kan daar nu nog vertrouwen in hebben?
riji Geplaatst: 29 april 2013 Geplaatst: 29 april 2013 Het is weer eens zover: de ondertiteling via teletekst loopt opnieuw voor en vanavond was het nog niet opgelost (o.a. het nieuws op Eén HD). Dit is toch niet te geloven, zo'n prutsers bij TV-VL.
Bambike Geplaatst: 30 april 2013 Geplaatst: 30 april 2013 het is gewoon op alle HD zenders van TV Vlaanderen dat de ondertitels niet synchroon lopenook op nederland 1, 2 en 3 BigBisat (Astra 1-2-3-4, Hotbird, Eutelsat 9B, Thor en Turksat 42°). Dreambox 920 met dvb-c en dvb-s, Dreambox 7080 met 3x dvb-s en dvb-c, Dreambox8000
guppje29 Geplaatst: 30 april 2013 Geplaatst: 30 april 2013 Zat Flikken Maastricht op EEn HD te kijken via UPC (nl Kabel) Maar ook daar liepen de ondertitels niet goed. Lijkt er dus op dat het bij de VRT zit en niet bij CDS/TVV DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C
riji Geplaatst: 23 mei 2013 Geplaatst: 23 mei 2013 23 mei 2013: 't is al de derde dag weer dezelfde miserie...
riji Geplaatst: 24 mei 2013 Geplaatst: 24 mei 2013 Nog altijd niet opgelost, hoelang gaat het deze keer duren...
riji Geplaatst: 29 mei 2013 Geplaatst: 29 mei 2013 Nog altijd niet opgelost: Eén-HD nieuws deze middag...
charlesduco Geplaatst: 29 mei 2013 Geplaatst: 29 mei 2013 (aangepast) Gelieve dit probleem tijdens de kantooruren te melden via Canal Digitaal Webcare: https://twitter.com/WebCareCD Dan wordt het probleem rechtstreeks gemeld aan de technisch verantwoordelijken van M7 Group. Het is compleet nutteloos om dit probleem alleen maar op fora te melden want dan weten de techneuten van M7 Group officieel van niets. 29 mei 2013 aangepast door charlesduco
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen