riji Geplaatst: 29 mei 2013 Geplaatst: 29 mei 2013 Doe jij het misschien via twitter, ik doe het hier.
riji Geplaatst: 18 juni 2013 Geplaatst: 18 juni 2013 Nog maar eens dezelfde miserie: teletekst ondertitels te vroeg bij HD VRT-journaal vandaag. Hoelang gaat het deze keer duren voor TV-VL ontwaakt?
riji Geplaatst: 19 juni 2013 Geplaatst: 19 juni 2013 Ze gaan erop vooruit, voor het eerst reeds na 1 dag opgelost....
riji Geplaatst: 4 juli 2013 Geplaatst: 4 juli 2013 Sinds gisteren is 't weer prijs, vol fouten en de helft ontbreekt...
Kabeltje87 Geplaatst: 5 juli 2013 Geplaatst: 5 juli 2013 Gisteren (4-7-2013) een antwoord van TVV ontvange. Geachte Heer/Mevrouw ,U hebt op 26-5-2013 een vraag aan ons gesteld. Hieronder kan u het antwoord vinden:beste klantwij kunnen daar niets aan veranderen . het ligt namelijk bij deze zenders zelfonze excuses daarvoor Het is hun fout niet!!! Willy ~~Rytec Team~~ Mutant HD-2400 / OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler) VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS *All Rytec EPG POWERED*
riji Geplaatst: 6 juli 2013 Geplaatst: 6 juli 2013 Dit is niet waar. Ik heb het probleem destijds bevraagd bij de VRT en daar hebben ze duidelijk geantwoord dat TV-Vlaanderen niet het nodige gedaan had. Je kunt overigens ook zien dat de ondertiteling wel synchroon loopt op Eén-SD, want dit is overigens telkens mijn lapmiddel.
satelliet123 Geplaatst: 6 juli 2013 Geplaatst: 6 juli 2013 (aangepast) Gisteren (4-7-2013) een antwoord van TVV ontvange. Het is hun fout niet!!! Willy Geloof er niks van dat dat antwoord van TVV komt, die schrijven echt niet zonder hoofdletters en met een spatie voor de punt. 6 juli 2013 aangepast door satelliet123 Vu+ Solo - Openpli Samsung UE32EH6030
zjik Geplaatst: 6 juli 2013 Geplaatst: 6 juli 2013 Heb gisteren bij iemand die telenet heeft ook gemerkt dat de ondertitels niet synchroon liepen, mss ligt het probleem inderdaad niet bij tvv?
riji Geplaatst: 6 juli 2013 Geplaatst: 6 juli 2013 Gisteren was het gelukkig terug verholpen, maar het gebrek keert telkens weer...
Kabeltje87 Geplaatst: 8 juli 2013 Geplaatst: 8 juli 2013 Geloof er niks van dat dat antwoord van TVV komt, die schrijven echt niet zonder hoofdletters en met een spatie voor de punt. Je kunt geloven wat je wilt, maar het antwoord komt echt van: klantendienst@tv-vlaanderen.be zonder hoofdletters en met een spatie voor de punt. Willy ~~Rytec Team~~ Mutant HD-2400 / OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler) VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS *All Rytec EPG POWERED*
Beheerder Michel Geplaatst: 8 juli 2013 Beheerder Geplaatst: 8 juli 2013 Heren, Het elkaar openbaar voor leugenaar of bedrieger uitmaken is hier uiterst ongewenst. Daar heeft de moderator dan ook een waarschuwing voor uitgedeeld en het betreffende bericht verwijderd. Dan kan je wel per email of 'waarschuw ons' bezwaar maken op die beslissing, maar de moderator heeft gewoon correct en vooral uiterst netjes (beleefd) onze regels gehandhaafd. Onze regels: 6. Fatsoensregels - Wees altijd netjes tegenover andere leden en moderators en creëer geen negatieve sfeerOp dit board gelden de normale fatsoensregels. D.w.z. dat het gebruik van scheldwoorden of schuttingtaal, evenals berichten waarbij iemands privé-gegevens bekend worden gemaakt, iemand op ordinaire wijze wordt aangevallen of simpelweg zeer onvriendelijk behandeld wordt, uit den boze zijn! Dergelijke berichten worden gewist en de overtreder krijgt een strenge waarschuwing of misschien zelfs een (tijdelijke) ban. Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
on1bes Geplaatst: 8 juli 2013 Geplaatst: 8 juli 2013 Heren, ik heb hier al weken geen last meer van vertraagde ondertitels op de vlaamse zenders. En de instellingen voor vertraging van de subtitles in het menu werken wel degelijk. Aleen wanneer een uitzending opgenomen is, is er WEL een probleem met de titels. Die komen zeker 4 a 5 sec te vroeg. En dat is NIET te regelen met de instellingen in het Subtitle Menu. Probleem is dat ik dat enkel bij de vlaamse zenders heb, en niet bij de Engelse zenders. Ik heb het hier wel over de SD zenders, en niet de HD. Toch denk ik eerder aan een bug in Open Pli, omdat het enkel in opgenomen bestanden gebeurt. Visiosat met 4 duo LNB's - 13*E - 19,2*E - 23,5*E - 28,2*E 1x VU+ Solo2 met Openpli 9.0 met laatste updates 1x (oude) Dreambox DM800 HD PVR met OpenPli 4.0 MastaG
riji Geplaatst: 8 juli 2013 Geplaatst: 8 juli 2013 @on1bes Het gaat enkel om de VRT uitzendingen, enkel bij HD en enkel bij de teletekst-ondertitels (het nieuws, thuis e.d.): komen te vroeg. Als je tijdens het nieuws overschakelt van HD naar SD dat kun je nog net een herhaling horen. Het is dit tijdsverschil dat moet opgevangen worden en het is daar dat TV-Vlaanderen vele maanden voor nodig heeft gehad... Na al die maanden had ik gehoopt dat het probleem definitief zou opgelost geweest zijn...
edbe Geplaatst: 13 juli 2013 Geplaatst: 13 juli 2013 ik merk dat het bij de meeste HD zenders het voorkomt..... 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen