Kabeltje87 Geplaatst: 8 augustus 2013 Geplaatst: 8 augustus 2013 Hoeveel seconden te vroeg? Kabeltje87 spreekt over 6 seconden maar ik tel er maar 4. 6 seconden was van Het Journaal deze middag om 13h00 Willy ~~Rytec Team~~ Mutant HD-2400 / OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler) VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS *All Rytec EPG POWERED*
Kabeltje87 Geplaatst: 8 augustus 2013 Geplaatst: 8 augustus 2013 (aangepast) Misschien gaat het om een te klein aantal klanten, dat misschien ook minder geneigd is tot reclameren... Wss wel. Vooral dan gehoorgestoorden die de ondertitles nodig hebben om het Nieuws te kunnen volgen. De nieuwslezer gaat meestal nog wel. Maar interviews, waarbij er nogal wat achtergrond geluid is zijn onverstaanbaar. Ook en ramp om te volgen is De Premiejagers. Bruno spreekt zeer onduidelijk, en dat wordt aanzien als een goede presentator. De kandidaten die niet getraind zijn in duidelijk spreken zijn voor mij meestal onverstaanbaar. Heb nu ook ff gekeken naar De Slimste mens op Ned2. Freriks kan ik goed volgen en verstaan, maar weeral de antworden van sommige kandidaten worden gemompeld en geheu'd en heu, heu, mompel mompel enz. Willy 8 augustus 2013 aangepast door Kabeltje87 ~~Rytec Team~~ Mutant HD-2400 / OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler) VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS *All Rytec EPG POWERED*
riji Geplaatst: 11 augustus 2013 Geplaatst: 11 augustus 2013 nog altijd te vroeg, misschien dat er morgen iemand werkt bij TV-VL...
Kabeltje87 Geplaatst: 13 augustus 2013 Geplaatst: 13 augustus 2013 Deze middag bij de premiejagers 5 sec te vroeg. Willy ~~Rytec Team~~ Mutant HD-2400 / OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler) VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS *All Rytec EPG POWERED*
riji Geplaatst: 13 augustus 2013 Geplaatst: 13 augustus 2013 Inderdaad, vanavond één-HD journaal hetzelfde... die ene mens zal met vakantie zijn...
Proxi Geplaatst: 16 augustus 2013 Geplaatst: 16 augustus 2013 Het probleem doet zich enkel voor op éénHD. Op CanvasHD en de 2 SD kanalen werkt alles perfect. Ze zullen er toch iemand uit verlof moeten halen want dit duurt nu wel zeer lang.
riji Geplaatst: 16 augustus 2013 Geplaatst: 16 augustus 2013 Vanavond waren de ondertitels niet te vroeg: er waren er GEEN.
Proxi Geplaatst: 16 augustus 2013 Geplaatst: 16 augustus 2013 EenHD en CanvasHD zijn omgezet naar 1080i. Teletekst moet waarschijnlijk nog aangepast worden.
smetje limb.BE Geplaatst: 17 augustus 2013 Geplaatst: 17 augustus 2013 ik heb hier ongeveer 30min naar één hd gekeken en heb daar niks aan gemerkt op mijn dreambox 800SE openpli 2.1 kernel versie 2.6.18 soft van oktober 2012 Laatste upgrade: 2013-4-3 1x Dreambox 900UHD OpenPLi GCC-13.2 2x TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20 1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se 1x GIGABLU HD QUADPLUS 1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K 1x gigablue trio 1xZgemma H7S - 4K 1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED 1x Samsung UE46F6650SSXXN led
Kabeltje87 Geplaatst: 17 augustus 2013 Geplaatst: 17 augustus 2013 Na de overschakeling naar 1080i van gisteren, is alle TT verdwenen op één Hd en Canvas HD Willy ~~Rytec Team~~ Mutant HD-2400 / OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler) VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS *All Rytec EPG POWERED*
riji Geplaatst: 19 augustus 2013 Geplaatst: 19 augustus 2013 Vanavond waren de ondertitels terug: nog altijd te vroeg.
riji Geplaatst: 21 augustus 2013 Geplaatst: 21 augustus 2013 Vanavond waren de teletekst ondertitels bij het VRT-journaal op één-HD nog altijd te vroeg: dit duurt nu al sinds 8 augustus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
charlesduco Geplaatst: 22 augustus 2013 Geplaatst: 22 augustus 2013 Je moet jezelf misschien eens de vraag stellen waarom dit al sinds 8 augustus duurt. Ik zie enkele oorzaken: 1) Geen enkele klant heeft dit probleem langs officiële weg gemeld: via https://twitter.com/WebCareCD of http://www.canaldigitaal.nl/klantenservice/ 2) Canal Digitaal Webcare heeft niet de opdracht gekregen om online fora te monitoren 3) TV Vlaanderen Klantenservice heeft geen efficiënt bedrijfsproces om technische problemen aan de verantwoordelijken van M7 Group door te geven. Bij vorige problemen heb ik ook al ondervonden dat een melding via https://twitter.com/WebCareCD binnen de 48 uur wordt opgelost.
Kabeltje87 Geplaatst: 22 augustus 2013 Geplaatst: 22 augustus 2013 (aangepast) Deze fout is gemeld bij TV-Vlaanderen op 9 augustus. Ik heb een TVV account zodus moet ik dus bij hen terecht. Heb zelfs van hun een antwoord ontvangen op 16/8 : Geachte Heer/Mevrouw ,U hebt op 9-8-2013 een vraag aan ons gesteld. Hieronder kan u het antwoord vinden:Wij danken u voor uw email. We hebben het aan de desbetreffende dienst doorgestuurd met de hoop op verbetering.Mocht u verder nog vragen hebben, kan u steeds terecht op www.tv-vlaanderen.be/vragen.Met vriendelijke groet, Willy PS: Ik zal wel een oen zijn, want ik krijg geen twitter account aangemaakt via Firefox 22 augustus 2013 aangepast door Kabeltje87 ~~Rytec Team~~ Mutant HD-2400 / OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler) VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS *All Rytec EPG POWERED*
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen