Jossie Geplaatst: 17 januari 2011 Geplaatst: 17 januari 2011 en waar kunnen we nu de engelse E! (Met of zonder subs) vinden..? heb hier wel de duitse versie maar das niet zo leuk.. zit E! niet op 28,2 (BBC)...?? weer een mooie zender weg (vind mijn vriendin) AZbox ME 0,4 Tb en Dreambox 500HD met 1,5Tb + netwerk schijven Popcorn Hour A-110 met 1 Tb Eminent 7071 met 500GB Dreambox 500HD met 1,5Tb aan netwerk schijven PS3- nick name JOSSIE-NL
Alfons Verbiest Geplaatst: 17 januari 2011 Geplaatst: 17 januari 2011 Origineel bericht van: Littlesat Ook al iemand opgevallen dat dit een andere versie is van CN? En dat het heel irritant in pilar box (zwarte balken links en rechts) wordt uitgezonden... Deze versie is nu wel gelijk aan die welke al een week of 6 wordt doorgegeven via KPN Interactieve TV (en ik dacht ook gelezen te hebben via de kabel). Ik heb vandaag een aantal keer vergeleken. Geregeld was CN via KPN in echt 16:9 te zien, terwijl het zelfde beeld via de schotel 4:3 bleef. De zijkanten waren er gewoon afgeknipt. Hopelijk zien ze bij CanalDigitaal het licht nog.
Zuppelan Geplaatst: 17 januari 2011 Geplaatst: 17 januari 2011 Origineel bericht van: Jossie en waar kunnen we nu de engelse E! (Met of zonder subs) vinden..? heb hier wel de duitse versie maar das niet zo leuk.. zit E! niet op 28,2 (BBC)...?? Zit gecodeerd op de Telstar. M.a.w. je bent 'm kwijt.
Brambo's Geplaatst: 17 januari 2011 Geplaatst: 17 januari 2011 Origineel bericht van: Jean-Claude dit zou de "nieuwe standaard" zijn voor de themakanalen : alles wordt 16-9 uitgezonden met zwarte balken links&rechts als het bronmateriaal 3:4 is. Je zult dan maar een 3:4 tv hebben die in letterbox staat, dan krijg je er nog gratis zwarte balken boven & onder bij. en als ze dat niet doen dan wordt het breed uitgesmeerd naar 16:9, zoals met Hallmark. vooruitgang noemen ze dat. Ik begin er stilletjes aan genoeg van te krijgen. Hoe is het nu toch mogelijk dat ze zo met die beeldinstellingen blijven knoeien? Vandaag kan je nu eens vergelijken hoe ze alles om zeep helpen op de nieuwe frequentie van TCM. Bovendien hebben we sinds meer dan 2 maand hetzelfde 'Hallmark' fenomeen, zoals Jean-Claude hier schrijft, tijdens 4/3 uitzendingen op VTM, 2Be, VTMKZoom, Acht. Je zal maar een iets oudere serie zoals Stargate volgen op 2Be dat in 4/3 opgenomen werd. Dankzij TVV krijg je dit nu uitgerokken naar 16/9 omdat TVV er niet meer in slaagt om een correcte beeldratio door te sturen terwijl dit vroeger geen probleem was. 't zijn een bende prutsers geworden. - VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light - Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2 - Panasonic TX-P46G10 full HD.
Gerard 76 Geplaatst: 18 januari 2011 Geplaatst: 18 januari 2011 Origineel bericht van: Jossie en waar kunnen we nu de engelse E! (Met of zonder subs) vinden..? heb hier wel de duitse versie maar das niet zo leuk.. zit E! niet op 28,2 (BBC)...?? weer een mooie zender weg (vind mijn vriendin) op de 4,8 oost met NL subs. Alleen wel gecodeerd
Eduard07 Geplaatst: 18 januari 2011 Geplaatst: 18 januari 2011 Het valt mij trouwens op dat Cartoon Network/TCM tot nu toe gecodeerd blijft op Astra 3 als je E!Entertainment niet in je pakket had. Wanneer zou CDS wakker worden?? Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
satcat Geplaatst: 18 januari 2011 Geplaatst: 18 januari 2011 Even geleend van een andere site Origineel bericht van: CDS De mpeg4 versie van Cartoon Network/TCM zit in het Familie-pakket. De rechten van deze variant worden in de loop van de dag aangepast, de aangepaste zenderlijst komt vandaag ook beschikbaar.
Eduard07 Geplaatst: 18 januari 2011 Geplaatst: 18 januari 2011 Het is inderdaad nu voorelkaar. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Lemming Geplaatst: 18 januari 2011 Geplaatst: 18 januari 2011 Bij mij is de verhouding goed(geen balken links en rechts op cartoon/tcm)in mpeg4. Voor enigma 2 gebruikers(dreamboxen vuduo's clarketech's) gewoon deze instelling gebruiken: Vooral toon >16:9 materiaal als Alleen schalen reageert op de mpeg4 zenders. Zelfde probleem heb ik met Boomerang gehad.
Tonskidutch Geplaatst: 18 januari 2011 Geplaatst: 18 januari 2011 tja heb geen hdmi... en wil geen 4:3 uitrekken want klopt nooit ouderwetse analoog fotografen die verschillende filmformaat op dia film-emulsie in een en dezelfde projector gebruiken begrijpen wat het "filmformaat" bij vergroten doet projector naar achteren om het scherm te vullen of objectief vervangen om het scherm te vullen >>> dus minder scherp indien kleiner filmformaat wordt gebruikt DUS als er een kleiner filmformaat gebruikt wordt dan de diaprojector aankan heb je bij aanpassen op het projectie scherm een slechtere beeldkwaliteit:resolutie OF je beeld is minder groot dan de het projectie scherm Dark & Long , Drift 2 Dark Train Underworld
Gast Geplaatst: 18 januari 2011 Geplaatst: 18 januari 2011 Origineel bericht van: Gerard 76 Mooi is wel dat mijn ervaring leert dat MPEG4 toch net een iets mooier plaatje laat zien dan MPEG4. Ik zal het wel weer niet snappen Gerard Maar mooi dat HD weer uitgebreid gaat worden.
Gerard 76 Geplaatst: 18 januari 2011 Geplaatst: 18 januari 2011 Ja ,je bent de 2e die 't opvalt. het moest zijn Citaat: Mooi is wel dat mijn ervaring leert dat MPEG4 toch net een iets mooier plaatje laat zien dan MPEG2. Volgens mij heb ik zitten slapen.....
EBOR Geplaatst: 19 januari 2011 Geplaatst: 19 januari 2011 Dit is al een heel verhaal, maar wat wordt de frequentie van cartoonnetw. ? gr DM920 Ultra HD; Newnigma, DM800HDse, Oppo-BDP-105EU, Rotel RSP-1576,Rotel RMB 1095, LG UH850V, Monitor Audio Gold 200 4G
Alfons Verbiest Geplaatst: 19 januari 2011 Geplaatst: 19 januari 2011 Die is inmiddels te zien op de Astra 3 (23,5), 12.129V en een SR van 27500. Oftewel: op dezelfde transponder als Ned3 HD.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen