Ga naar inhoud

Vervanging Triax Schotel

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste leden,

Op dit moment heb ik een schotel van het merk Trix met een ontvanger van het merk Philips (decoder). In Polen heb ik een abonnement Cyfra plus (Canal+)afgesloten die ik ook gewoon betaal. Sinds kort mogen bij ons in de buurt geen schotels meer hangen.

Hebben jullie een oplossing hiervoor zodat ik nog steeds Pools tv kan kijken(nieuwe andere type schotel)??

Dank voor de moeite!!

Geplaatst:

Op dit moment is de schotel bevestigd tegen de zij kozijn van een appartement. Ik heb ook een balkon. De uitzicht vanuit het balkon is op een straat met laagstaande huizen. Ik denk dat ze ook gaan verbieden om de schotel op het balkon te doen, maar dat weet ik niet helemaal zeker!!

Geplaatst:

Als het balkon in de zelfde richting zit, en een vrij uit zicht heeft ,dan zou je de schotel op

het balkon neer kunnen zetten .Maar als dat ook niet mag dan blijft er weinig over

om dit op te lossen .

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

En met de vriendelijke groeten Hendrik

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Geplaatst:

Balkon staat naar de verkeerde kan toe, ik kan hem ricting de goede kant op wijzen maar dan is die gericht op de deur van de keuken. Zijn er geen andere schotels die binnen kunnen staan. Of andere schotels die kleiner zijn dan zo een groot rond boord.

Geplaatst:

Ja die zijn er wel, misschien is dit wel wat .

post-33015-1318261708,6503_thumb.jpg

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Geplaatst:
Origineel bericht van: wks
Op dit moment is de schotel bevestigd tegen de zij kozijn van een appartement. Ik heb ook een balkon. De uitzicht vanuit het balkon is op een straat met laagstaande huizen. Ik denk dat ze ook gaan verbieden om de schotel op het balkon te doen, maar dat weet ik niet helemaal zeker!!

maak er eens een foto van en plaats hem eens.

2 x Gigablue UHD Bigsat

42e,28e,23e,19e,13e,1w

Geplaatst:

Ik ga een foto in het weekend maken en die plaatsen.

Waar kan je die Digiglobe kopen en is het voor elke decoder geschikt.

Geplaatst:

Je moet even zoeken in Google op Digiglobe

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen