Tonskidutch Geplaatst: 14 januari 2011 Auteur Geplaatst: 14 januari 2011 oh sorry, dat is iets nieuws van Pli 2.0 en dus ook nieuw voor mij. thanks voor de correctie hieromtrend Second Life Mungo Parker
Tonskidutch Geplaatst: 14 januari 2011 Auteur Geplaatst: 14 januari 2011 Origineel bericht van: hugogertie Hoe moet het kan iemand dit in Jip en Janneke taal uitleggen. Ik verwacht dat een tar bestand gewoon in de temp map gezet kan worden en dan via het Software menu via de ab het bestand installeren zonder dat ik hier PLI opnieuw dan moet installeren ? de tar.gz naar /tmp kopieren en via menu van VU+ manueel installeren ciao Second Life Mungo Parker
hugogertie Geplaatst: 14 januari 2011 Geplaatst: 14 januari 2011 ga het straks uitproberen. VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1
hugogertie Geplaatst: 14 januari 2011 Geplaatst: 14 januari 2011 Krijg een foumelding dat het bestand niet is gevonden in het flash geheugen. Heb PLI 2.0 erin zitten, is het zo dat het bestand in een ander map moet worden gezet bij open PLI ? VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1
Tonskidutch Geplaatst: 14 januari 2011 Auteur Geplaatst: 14 januari 2011 zou der zonder kennis van te hebben gewoon van af blijven en wachten tot pli het in de feed update mee opneemt. ciao Second Life Mungo Parker
Gast Duolist Geplaatst: 14 januari 2011 Geplaatst: 14 januari 2011 Als je de drivers uitpakt kan je ze simpelweg met FTP naar /lib/modules/2.6.18-7.3/extra verplaatsen.
Thomas2000 Geplaatst: 14 januari 2011 Geplaatst: 14 januari 2011 Weer een update: 20110114 - Fix PIP problem(Support all video modes, duo). - Fix PIP and OSD overlap problem Ik zal vanavond eens testen. Ik heb nu de openpli 1.0 nog. Moet ik updaten naar 2.0 om het te laten werken? Is er nu ook al bewegend beeld te zien of gaat het nog steeds om alleen een plaatje? Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
TheMystery Geplaatst: 14 januari 2011 Geplaatst: 14 januari 2011 Origineel bericht van: Thomas2000 Weer een update: 20110114 - Fix PIP problem(Support all video modes, duo). - Fix PIP and OSD overlap problem Ik zal vanavond eens testen. Ik heb nu de openpli 1.0 nog. Moet ik updaten naar 2.0 om het te laten werken? Is er nu ook al bewegend beeld te zien of gaat het nog steeds om alleen een plaatje? Elke seconde wordt er een plaatje neergezet, maar het is denk ik wel redelijk te gebruiken als je wilt weten of de reclame ofzo afgelopen is. Misschien dat het nog te versnellen is en dan ziet het er beter uit. VU+ Duo, ET9200, XP1000, PLI
Gast Duolist Geplaatst: 14 januari 2011 Geplaatst: 14 januari 2011 Om precies te zijn: elk I-frame wordt neergezet. Daar hoeft namelijk het minste aan gerekend te worden. Per slot van rekening wordt, bij gebrek aan een tweede videodecoder, het PiP-beeld door de software berekend. Naar verwachting valt daar dus niets aan te versnellen, maar ik vind het prima geschikt voor waar het voor bedoeld is: niet volscherm TV kijken, maar in een hoekje de voortgang van een ander kanaal in de gaten houden.
Tonskidutch Geplaatst: 14 januari 2011 Auteur Geplaatst: 14 januari 2011 -diegene die het nodig heeft en wil dat het vlot verloopt moet vooral een andere satelliet receiver nemen -diegene die het vermiste kan het nu ook op VU+ (ofschoon tering langzaam) -diegene die het niet nodig heeft, moet er vooral niet aan beginnen de vermelding in het origineel bericht was wellicht hoopgevend de werking is alleszins belabberd als je het mij vraagt maar de driver update was en is 14-01-2011 altijd een verbetering OOk op ander gebied. ciao Second Life Mungo Parker
Gast Duolist Geplaatst: 14 januari 2011 Geplaatst: 14 januari 2011 Origineel bericht van: Tonskidutch -diegene die het vermiste kan het nu ook op VU+ (ofschoon tering langzaam) Ik begrijp die uitspraak echt niet. Naar mijn idee is een klein PiP-venstertje prima geschikt om te volgen hoever een ander programma is (b.v. of de reclame al voorbij is): dat gaat toch uitstekend met deze PiP? Als het je bedoeling is een film te volgen in PiP kom je inderdaad bedrogen uit. Maar wie wil dat nu? Overigens: ik zal het ook zelden gebruiken, omdat ik vrijwel nooit live-TV kijk. Maar ik vind het wel een fraaie en goed werkende feature!
Alex366 Geplaatst: 14 januari 2011 Geplaatst: 14 januari 2011 Hoi, Vraagje (mijn eerste bericht Ik heb sinds kort ook vu duo met pli versie 1 kan ik dus hierop pip applicatie installeren? Is dit te downloaden via vu duo zelf inmiddels? Of moet ik het zoals bij de vorige berichten beschreven is, Handmatig /pc invoeren?
Tonskidutch Geplaatst: 14 januari 2011 Auteur Geplaatst: 14 januari 2011 Origineel bericht van: Duolist Ik begrijp die uitspraak echt niet. Naar mijn idee is een klein PiP-venstertje prima geschikt om te volgen hoever een ander programma is (b.v. of de reclame al voorbij is): dat gaat toch uitstekend met deze PiP? ach op een beeldje meer of minder komt het niet meer aan het is wat je wilt en wat jij uitstekend vindt voor die korte pauze dat je afgeleid wilt worden. als ik reclameloos een film bekijk zal ik het echt niet toepassen Second Life Mungo Parker
virtua Geplaatst: 14 januari 2011 Geplaatst: 14 januari 2011 Voor mij een uitkomst!!! Ik haat reclames en kan zo snel even weg kijken en op tijd terug komen!! Nog wel een beetje hakkelig, maar ach, dat mag de pret niet drukken. Werkt feilloos na de update van 14-11-2011. CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af!
Thomas2000 Geplaatst: 15 januari 2011 Geplaatst: 15 januari 2011 Als ik pip inschakel krijg ik geen beeldje in de hoek. Ik krijg alleen een blokje met 'PiP-'. Moet ik nog iets anders instellen? Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen