Gast Duolist Geplaatst: 15 januari 2011 Geplaatst: 15 januari 2011 Probeer eens een flink eind te verplaatsen (helemaal naar rechtsonder b.v.). Dan komt hij wel tevoorschijn.
Thomas2000 Geplaatst: 15 januari 2011 Geplaatst: 15 januari 2011 Hoi, Ik heb het een hele tijd geprobeert, maar er komt niks. Als ik kies voor zappen in pip dan komt alleen de bijlage in beeld. Links boven staat pip. Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
Thomas2000 Geplaatst: 16 januari 2011 Geplaatst: 16 januari 2011 Ik heb niet goed opgelet. Ik had een verse openpli 2.0 van 15-01 geinstalleerd en er vanuit gegaan dat de laatste vu drivers erin zaten. Net upgrade gedaan en het werkt. Ik heb alleen last dat het in het begin een flikkerend beeld is. Het pip vak verdwijnd dus steeds. Na enkele seconden is dat over. Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
Gast Duolist Geplaatst: 16 januari 2011 Geplaatst: 16 januari 2011 Origineel bericht van: Thomas2000 Ik heb alleen last dat het in het begin een flikkerend beeld is. Het pip vak verdwijnt dus steeds. Na enkele seconden is dat over. Het zijn beta-drivers: er wordt nog aangewerkt.
Gerrit1967 Geplaatst: 16 januari 2011 Geplaatst: 16 januari 2011 misschien een stomme vraag maar welke knop op me ab moet ik hebben voor deze funktie (PIP)
Gast Duolist Geplaatst: 16 januari 2011 Geplaatst: 16 januari 2011 kort-blauw (en dan weer blauw; als PiP eenmaal actief is, staat daar een ander menu), of: kanaallijst --> menu -> blauw
Gast BBsat Geplaatst: 16 januari 2011 Geplaatst: 16 januari 2011 Origineel bericht van: Thomas2000 Net upgrade gedaan en het werkt. Ik heb alleen last dat het in het begin een flikkerend beeld is. Het pip vak verdwijnd dus steeds. Na enkele seconden is dat over. Vandaag ook de upgrade gedaan. Werkt hier ook stotterend in het begin, maar het werkt wel Gaat ook prima, zei het met de stotter, mee met zappen en HD zenders. Alleen zappen in het PiP scherm niet geprobeerd, maar het lijkt me ook niet dat ik dat nou veel ga gebruiken. Goed begin van een leuke extra functionaliteit.
Tonskidutch Geplaatst: 17 januari 2011 Auteur Geplaatst: 17 januari 2011 welnu... ik heb wellicht iets verkeerd gedaan bij de eerste maal had een tar.gz in /tmp geplaatst en die manueel geinstalleerd dat bleek fout (de .ko betsanden landen dan in root) let wel VTI image nu heb ik de softwarebeheer update gebruikt en de nieuwe drivers belanden in lib/modules/2.6.18-7.2/extra en na herstart werkt pip zenderlijst oproepen andere zender aansturen per pijl toets menu (blauw) PIP activeren en ja met 4 a 6 beelden per seconde ciao o ja nog dit...> een Screenshot krijg ik echter niet voor elkaar met het PIP venster Second Life Mungo Parker
Tonskidutch Geplaatst: 17 januari 2011 Auteur Geplaatst: 17 januari 2011 LET WEL we hebben het inmiddels over de nieuwste drivers van 14-01-2011 Second Life Mungo Parker
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen