pinnoes Geplaatst: 13 januari 2011 Geplaatst: 13 januari 2011 Hi satters, Heb een DM800hd gekocht maar nu wil ik alle opnames van mijn DM600 overzetten naar de DM800hd, hoe kan ik dit het beste doen bedankt alvast Pinnoes VU+ solo 4K/ atmolight
Tonskidutch Geplaatst: 13 januari 2011 Geplaatst: 13 januari 2011 in beide een hdd? dan kijk eens onder de dreambox database van M_Z nfs mounten enigma1 naar enigma2 of plugin partnebox of gewoon eens per netwerkbrowser je 800 mounten op 600 ciao Pabadam Yonderboi
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 13 januari 2011 Geplaatst: 13 januari 2011 Gewoon 1 op 1 kopiëren via je netwerk een optie?
Tonskidutch Geplaatst: 13 januari 2011 Geplaatst: 13 januari 2011 Tha Great Mac, als samba al correct is geconfigureerd en is ingeschakeld op de dreamboxen ja gaat dat kun je beiden zien in je netwerkomgeving maar dan ben je via via (middels PC) bezig en dus beduidend langzamer beter rechtstreeks van dreambox naar dreambox dus een mount aanmaken van enigma1 naar enigma2 eventueel met midnightcommander eventueel met bestandbeheer via afstandbediening ciao Pabadam Yonderboi
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 13 januari 2011 Geplaatst: 13 januari 2011 Origineel bericht van: Tonskidutch beter rechtstreeks van dreambox naar dreambox Mee eens natuurlijk, ik opperde alleen maar de allermakkelijkste manier
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen