Toppert Geplaatst: 14 januari 2011 Geplaatst: 14 januari 2011 Hallo Ik zoek me helemaal rot maar ik kan geen Multi quick button niet vinden. Ik draai met de aaf multimedia edition Ook heb ik op het internet gezocht maar kan hem daar ook helaas niet vinden Heeft iemand een goede tip voor mij? VU+ Duo 1TB HDD met Pli ImageMutant 1200HD met Pli imageMultytenne 45 + 110cm schotel met triple lnbPhilips 37pfl9603
Gast Duolist Geplaatst: 15 januari 2011 Geplaatst: 15 januari 2011 Voila! Bij PLi staat die gewoon online.
Kabeltje Geplaatst: 15 januari 2011 Geplaatst: 15 januari 2011 Is het ook mogelijk dat Cool TV guide automatisch afsluit nadat je naar een andere zender zapt met de rode knop? Ps, Mooie plugin Hans
Tonskidutch Geplaatst: 15 januari 2011 Geplaatst: 15 januari 2011 Origineel bericht van: Kabeltje Is het ook mogelijk dat Cool TV guide automatisch afsluit nadat je naar een andere zender zapt met de rode knop? Ps, Mooie plugin Hans afhankelijk van je skin is dat verkleinde beeldje natuurlijk BIJ ZAP / rood een preview voordat je Cooltvguide exit/verlaat je zou kunnen beslissen verder te zappen in Cooltvguide modus vandaar dat die standaard is maar kijk eens in die modus onder de menu-knop op de Afst.bed. ciao Second Life Mungo Parker
Meega1 Geplaatst: 15 januari 2011 Geplaatst: 15 januari 2011 Origineel bericht van: Kabeltje Is het ook mogelijk dat Cool TV guide automatisch afsluit nadat je naar een andere zender zapt met de rode knop? Ps, Mooie plugin Hans Ik dacht de rode knop lang inhouden. Dat is in te stellen in het menu.(dm8000) Maar misschien ook in een vu+duo Meega Al is de waarheid nog zo hard , achter een kinderwagen moet je toch duwen.
Kabeltje Geplaatst: 15 januari 2011 Geplaatst: 15 januari 2011 Geweldig De VuDuo zit voor mij nog vol met geheime deuren. Dit maakt de box toch ook eigenlijk wel spannend. Bedankt allemaal.
Tonskidutch Geplaatst: 16 januari 2011 Geplaatst: 16 januari 2011 wie er nu gelijk heeft weet ik niet Coolman (schrijver plugin) of Rytec (ons al langer bekende schrijver EPG plugin) om enkel te zeuren schrijf ik dit niet dus verdenk mij niet meld dit enkel om een oplossing te vinden waar meerderen tegenaan lopen als je in CoolTVguide de tijdschaal wijzigt is indien VTI EPGimport ingeschakeld is (Rytec of CrossEPG) er een foutbron en verdwijnen er EPG gegevens in het overzicht tijd verschuiving leidt tot gaten in het overzicht enkel na een nieuwe manual download van de EPG komt het dan weer goed of een nachtelijke download van EPGimport afwachten. raar wie heeft het ook op de VU+ Second Life Mungo Parker
FrankieV Geplaatst: 18 januari 2011 Geplaatst: 18 januari 2011 He guys, Bij mij gaat er iets fout. Eerst MulyiQ-B geinstalleerd --> ging goed. Toen Cool TV Guide. Dit leek goed te gaan, maar toen ik uit het pluginsmenu ging, kreeg ik een foutmeding. En wel zoiets als: ....\FrontprocessorUpgade\.... ??? en iets met geheugen??? Coolguide TV is niet te vinden in de lijst bij MultiQ-B. Ook niet na een complete herstart. Is ook niet meer te installeren vanuit het plugin-extensions menu. Wat te doen??? Edit; Sorry, blauwe knop, toevoegen vergeten....... Komt door de foutmeding zeg maar...... Xtrend ET-10000 (1TB HD & Open PLi 4.0) --> 2x Max Digital XP1000 (Open PLi 4.0) --> EMP MS17/8PIU-6 V10 --> Visiosat Big Bisat met 4 Quad Alps lnb's (Astra 1,2,3,Hotbird)
Gast Duolist Geplaatst: 18 januari 2011 Geplaatst: 18 januari 2011 Die frontprocessor-fout heeft hier niets mee te maken. Je moet die even deïnstalleren, want die is niet voor de VU. Dan ben je van die foutmeldingen af. Als die MQB niet is te installeren, dan is hij al geïnstalleerd. Eerst even deïnstalleren, herstarten en weer installeren. Het beste gebruik je de bijgevoegde versie: die is up-to-date en in het Nederlands. Let wel op dat je geen oude MQB-settings inleest: even opnieuw maken.
FrankieV Geplaatst: 18 januari 2011 Geplaatst: 18 januari 2011 Origineel bericht van: Duolist Die frontprocessor-fout heeft hier niets mee te maken. Je moet die even deïnstalleren, want die is niet voor de VU. Dan ben je van die foutmeldingen af. Waar moet je die deïnstalleren? Ik heb deze nooit geinstalleerd. De foutmelding kwam steeds terug, na het installeren van deze apps, en hierna het extension menu opende, en met exit er weer uit. Dan stond de foutmelding in het beeld. Na een volledige herstart kan ik de melding niet meer nabootsen. Alles werkt naar nu behoren. Bedankt hiervoor.... Xtrend ET-10000 (1TB HD & Open PLi 4.0) --> 2x Max Digital XP1000 (Open PLi 4.0) --> EMP MS17/8PIU-6 V10 --> Visiosat Big Bisat met 4 Quad Alps lnb's (Astra 1,2,3,Hotbird)
Gast Duolist Geplaatst: 18 januari 2011 Geplaatst: 18 januari 2011 Klopt allemaal: gewoon deïnstalleren. Netzoals je dat met andere plugins doet: applicaties --> rood --> systeemplugins --> ja
FrankieV Geplaatst: 18 januari 2011 Geplaatst: 18 januari 2011 He Duolist, bedankt. Misschien stom, maar deze kon ik nog niet! Xtrend ET-10000 (1TB HD & Open PLi 4.0) --> 2x Max Digital XP1000 (Open PLi 4.0) --> EMP MS17/8PIU-6 V10 --> Visiosat Big Bisat met 4 Quad Alps lnb's (Astra 1,2,3,Hotbird)
FrankieV Geplaatst: 18 januari 2011 Geplaatst: 18 januari 2011 Nog een vraagje, De screengrabs in de start-post zien er anders uit dan bij mij. Is dit de nieuwere openPLi2.0 versie? Of komt dit door een andere skin? Ik zie zelfs een grab van de settings van CoolTVguide met een zenderafbeelding??? Xtrend ET-10000 (1TB HD & Open PLi 4.0) --> 2x Max Digital XP1000 (Open PLi 4.0) --> EMP MS17/8PIU-6 V10 --> Visiosat Big Bisat met 4 Quad Alps lnb's (Astra 1,2,3,Hotbird)
Gast Duolist Geplaatst: 18 januari 2011 Geplaatst: 18 januari 2011 Origineel bericht van: FrankieV De screengrabs in de start-post zien er anders uit dan bij mij. Is dit de nieuwere openPLi2.0 versie? Of komt dit door een andere skin? Ik zie zelfs een grab van de settings van CoolTVguide met een zenderafbeelding??? De skins Magic-(E)HD hebben ondersteuning voor die plugins en hebben daardoor een aangepaste schermindeling. De meeste skins doen dat niet (kost me ook heel veel werk om dat voor elkaar te krijgen en actueel te houden) en dan wordt het scherm van de plugin zelf gebruikt.
FrankieV Geplaatst: 18 januari 2011 Geplaatst: 18 januari 2011 Oke, dus als ik het er zo uit wil laten zien als in jullie grabs, moet ik Magic-HD of Magic-eHD installeren. Kan ik ergens het verschil zien tussen de skins? Welke picons voor astra 1,2,3 en hotbird horen daar dan bij? Ik heb nl. bij Cool tv G. het pad naar de picons moeten verzetten naar "/picon" en zie allen de SD picons bij het drukken op de gele cool... knop. Xtrend ET-10000 (1TB HD & Open PLi 4.0) --> 2x Max Digital XP1000 (Open PLi 4.0) --> EMP MS17/8PIU-6 V10 --> Visiosat Big Bisat met 4 Quad Alps lnb's (Astra 1,2,3,Hotbird)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen