Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ìk heb een wasmachine candy 1460D GO, als ik stekker insteek knippert er vanalles. Als ik watertoevoer open draai lekt de machine van binnen.

Ik heb deze open gedraaid en zie aan de binnenkant waar de toevoerslang inzit, een plastic deel zitten met 2 metalen blokjes erop, nu lekt het plastic deel, er zit een scheur in.

Hoe heet dit onderdeeel en waar krijg ik zoiets?

• Moderator
Geplaatst:

De waterklep.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Er zit een grote in eindhoven en begint met ver*** onderdelen.

Ze hebben bijna alles op voorraad.

sab ultimate hd 88cm schotel (2 keer zelfde installatie)

samsung dvbt

Geplaatst:

Als het goed is zal het er zo ongeveer uit zien ,en als niet zo is maak anders even foto

INLAATVENTIEL 2 VOUDIG RECHT 12MM

post-33015-1318261710,4201_thumb.jpg

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

En met de vriendelijke groeten Hendrik

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Geplaatst:

ik heb zelf ook gezocht op internet en zie ook de naam inlaatventiel staan, maar op onderdelen gezocht universeel,

deze hebben allemaal verschillende aansluitingen,

zal eens kijken in eindhoven

Geplaatst:

ik heb met een soldeerbout geprobeerd het plastic te smelten zodat de scheur dichtsmelt, hij lekt nu maar een druppeltje,

maar pakt geen water.

kan het ook zijn dat deze defect is dat ik op de display rare dingen zie.

wel is alles nat van binnen?

Geplaatst:

Je zegt gewoon tegen Google;

dat repareer ik zelf wel.... :D

VUplus DUO / Dreambox 7025s / 500s /2x Moteck SG-2100 / 2x 1M Schotel zonder naam / 42 Oost-58 West /

Geplaatst:

Je moet gewoon een nieuwe bestellen met die soldeerbout dichtsmelten is een tijdelijke oplossing.

Stroom eraf alle aansluitingen goed droogmaken en van binnen de machine ook ,en ik weet niet of er een reset knop op zit maar dat alles knippert komt omdat die in beveiliging is gesprongen.

Geplaatst:

Deze zou het kunnen zijn, voor de gegevens, die wil ik wel even sturen via pm

post-33015-1318261712,7687_thumb.jpg

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Geplaatst:

deze lijkt er idd op, als deze defect is,zou dit dan ook de oorzaak kunnen zijn van een slecht functionerend display of zou dit kunnen doordat alles van binnen nat is geworden, dus ook de chip van de display. Ik ben nu alles aan het drogen met fhöne.

Geplaatst:

Water en elektronica dat past niet bij al kaar , het zou best zo kunnen zijn dat er water ergens

in is gekomen ,dat daar door het slecht functionerend display niet goed meer is.

Geplaatst:

Ik heb hem een aantal dagen laten drogen, en alles werkt weer,

alleen inlaatventiel heeft nog een scheur, die lekt nog.

kijken voor een universele met dezelfde aansluitingen

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen