Gast jerrel10 Geplaatst: 13 januari 2011 Geplaatst: 13 januari 2011 ik kom toch terug op mijn eerdere vraag, via pc lukt het mij niet om kanalen in een boeket te plaatsen, wie kan mij uitleggen hoe het moet met de afstandsbediening?
vGnp Geplaatst: 13 januari 2011 Geplaatst: 13 januari 2011 Kanaaltoets omhoog/omlaag Favorieten Menu toets Boeket toevoegen Naam geven Kanaaltoets omhoog/omlaag Zender toevoegen aan boeket En daarna kun je nog sorteren/ordenen vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Gast jerrel10 Geplaatst: 14 januari 2011 Geplaatst: 14 januari 2011 kan het ook als de box niet op het internet is aangesloten of op de schotel?
vGnp Geplaatst: 14 januari 2011 Geplaatst: 14 januari 2011 Origineel bericht van: jerrel10 kan het ook als de box niet op het internet is aangesloten of op de schotel? Ja hoor. Als er maar een kanalenlijst in staat. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Loui (K) Geplaatst: 14 januari 2011 Geplaatst: 14 januari 2011 Neem deze lijst maar eens die is van 13-01-2011 zie bijlage En als je de Settingeditor nog niet hebt klik hier maar op. Beter kan ik je niet helpen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen