Romoba Geplaatst: 14 januari 2011 Geplaatst: 14 januari 2011 hallo, ik ben sinds kort in het bezit van een led tv samsung c6700. daar heb ik matrix revoluition cam inzitten. Ik krijg wel alle zenders door maar na een aantal keer zappen geeft het beeld "gecodeerd" aan en het enige wat rest is dan de tv uit en weer aan te zetten. Werken deze led tv's alleen maar met de orginele cam van kanaal digitaal? Wie weet raad of heeft ervaring hiermee?
Terradon Geplaatst: 14 januari 2011 Geplaatst: 14 januari 2011 Hoi, Probeer maar eens een aston 1.07 vanaf software versie 2.18 werkt perfect met de oranje kaart of idd een mediaguard cam.ik heb hier geen revolutians meer liggen kan die dus niet testen, wel kun je er eens andere soft op zetten. Voordat je wat koopt kijk even goed of je de laatste software op je tv hebt zitten, er schijnt nog al het een en ander aan de hand te zijn geweest met die Samsung tv software. groetjes
Romoba Geplaatst: 14 januari 2011 Auteur Geplaatst: 14 januari 2011 ik heb er gisteren de nieuwste software op gezet. ik heb ook nog een ucas liggen met zelfde probleem.
Tonskidutch Geplaatst: 14 januari 2011 Geplaatst: 14 januari 2011 op kabel of op sat of terrestrisch? kabel ci+ sat mediaguard aston 1.7 of powercam terrestrisch afhankelijk van provider ciao True North Rebekka Bakken
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen