Bigfoot Geplaatst: 14 januari 2011 Geplaatst: 14 januari 2011 Hoe moet je een Duitse automobilist van zijn stuk krijgen? Door een rotonde te plaatsen op een kruispunt waar eerst verkeerslichten stonden..... Nu is het ook wel een vreemde rotonde met zo'n middenstuk waar je gewoon over heen kan rijden.....
D.Quijote Geplaatst: 14 januari 2011 Geplaatst: 14 januari 2011 Niks mis mee, mijn Tom Tom zegt altijd rechtdoor over de rotonde, dus dat kan hier. Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Outta space Geplaatst: 14 januari 2011 Geplaatst: 14 januari 2011 Wat zijn mensen ook gewoonte dieren zeg. Als er iets veranderd zijn ze direct uit hun doen.
Beheerder Michel Geplaatst: 14 januari 2011 Beheerder Geplaatst: 14 januari 2011 Het is natuurlijk ook een waardeloze rotonde. Een rotonde hoort in het midden een duidelijk rond obstakel te hebben zodat het voor iedereen in één oogopslag duidelijk is wat de bedoeling is. Hier is dat zeker niet duidelijk. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Sjattuh Geplaatst: 14 januari 2011 Geplaatst: 14 januari 2011 Origineel bericht van: Michel Het is natuurlijk ook een waardeloze rotonde. Een rotonde hoort in het midden een duidelijk rond obstakel te hebben zodat het voor iedereen in één oogopslag duidelijk is wat de bedoeling is. Hier is dat zeker niet duidelijk. Mvg, Michel Dat dacht ik ook al, volgens mij zijn ze ook nog niet klaar ermee. Kan me ook zo voorstellen dat er b.v. nog geen waarschuwingsborden zijn geplaatst. Het is eigenlijk niet meer dan een stuk asfalt waar 4 wegen op samenkomen en waar iemand een grote circel in het midden op heeft getekend. Maar, temeer door het begeliedende muziekje, was hij zeker wel even leuk. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Kowalski Geplaatst: 14 januari 2011 Geplaatst: 14 januari 2011 Haha, wat een ongelooflijke "rotonde" . Het verbaast me nog dat er geen ongelukken te zien waren in de film. Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E
Neptunus Geplaatst: 14 januari 2011 Geplaatst: 14 januari 2011 Die Duitsers kunnen nog wat van ons leren! Wij hebben niet alleen de meeste rotondes ter wereld, ook nog eens de veiligste, zeker met de betonnen afscheiding als er twee rijstroken zijn. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Neptunus Geplaatst: 14 januari 2011 Geplaatst: 14 januari 2011 Overigens breng je een Duitser pas echt van zijn stuk als je mede deelt dat het bier op is. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Sjattuh Geplaatst: 14 januari 2011 Geplaatst: 14 januari 2011 Origineel bericht van: Neptunus Die Duitsers kunnen nog wat van ons leren! Wij hebben niet alleen de meeste rotondes ter wereld, ook nog eens de veiligste, zeker met de betonnen afscheiding als er twee rijstroken zijn. Moet je maar eens in Nijmegen gaan rijden... en dan over het Keizer Karel plein om precies te zijn. Suc 6! Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Johan45 Geplaatst: 14 januari 2011 Geplaatst: 14 januari 2011 Wat doen die Duitsers dan verkeerd.? Efficiënt zoals ze meestal zijn nemen ze de kortste route ... Vult u rustig aan !!!
Psychosammie Geplaatst: 14 januari 2011 Geplaatst: 14 januari 2011 Citaat: Wij hebben niet alleen de meeste rotondes ter wereld, ook nog eens de veiligste, zeker met de betonnen afscheiding als er twee rijstroken zijn. Domme opmerking. Jij rijdt zeker geen motor. Kom je alleen maar in Nederland tegen, obstakels op de weg. Gekker moet het niet worden! Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Neptunus Geplaatst: 14 januari 2011 Geplaatst: 14 januari 2011 ik rij dus wel motor, ik heb het over bijv. de rotondes in Lelystad, veiliger kan niet. Stroken zijn voldoende breed, als jij daar last van hebt moet je eens wat zachter rijden. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Tonskidutch Geplaatst: 14 januari 2011 Geplaatst: 14 januari 2011 en van een "grappig videootje" wordt een discussie gemaakt ciao Pabadam Yonderboi
looney2 Geplaatst: 14 januari 2011 Geplaatst: 14 januari 2011 Vroeger landen ze in graan en mais velden Tegenwoordig al in de binnen stad. Ze komen steeds dichterbij. HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 14 januari 2011 Geplaatst: 14 januari 2011 Origineel bericht van: Neptunus Die Duitsers kunnen nog wat van ons leren! Wij hebben niet alleen de meeste rotondes ter wereld, ook nog eens de veiligste, zeker met de betonnen afscheiding als er twee rijstroken zijn. Behalve dan in Haarlem Schalkwijk. Daar is ook zo'n geweldige rotonde waar iedereen gewoon in rechte lijn overheen knalt. De obstakels zijn weggelaten omdat de bussen de rotonde anders niet kunnen nemen. Er wordt daar in ieder geval wel regelmatig goed geveegd, moet ook wel want er ligt heel veel koplampglas e.d. O, ja de witte cirkel in het midden is alweer verwijderd meen ik, dat was een mooie glijbaan als het nat was.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen