leo1949 Geplaatst: 14 januari 2011 Geplaatst: 14 januari 2011 Pedro Haarlem is wel een heel bijzondere gemeente. Ze hebben als enigste gemeente in Nederland vlakbij het Noordzeekanaal een eigen energiecentrale voor hun stoplichten. Ik heb echt nog nooit een stad gezien die binnen haar grenzen zoveel stoplichten en Gatsometers heeft als Haarlem. Er is daar een weg van ca.3 km lang waar je er wel 14 tegen komt het is daar gewoon een drama. Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 14 januari 2011 Geplaatst: 14 januari 2011 Ja, Gatso heeft zelfs diverse testopstellingen staan binnen Haarlem. En nu op de randweg na al die snelheids- en roodlichtcontroles hebben ze het laatste stukje waar je 100 kon en mocht ook weer terug gebracht naar 70 km. Daar zullen waarschijnlijk ook nog wel een paar flitspalen komen (zal wel een cadeautje van Gatsometers worden). Maar zout om te strooien hebben ze niet!
Outta space Geplaatst: 14 januari 2011 Geplaatst: 14 januari 2011 In Dokkum hebben ze het ook geweldig bedacht. Hier rijdt men echt rechtdoor of slaat gewoon linksaf (wat dan ook mag omdat het geen officiele rotonde is) Duidelijk is anders afbeelding google maps
Moderator wiz Geplaatst: 15 januari 2011 Moderator Geplaatst: 15 januari 2011 zo doen ze dat in engeland ook. Paar mannen die een stip op het midden van de wegen schilderen, en een paar mannen die de borden plaatsen. van een kruising naar een rotonde in een halve dag VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
Gast ds23man Geplaatst: 15 januari 2011 Geplaatst: 15 januari 2011 Huh, wat is er mee? Ik ga altijd rechtdoor op rotondes met mijn Landrover! Groet Gerhard
kriebie Geplaatst: 15 januari 2011 Geplaatst: 15 januari 2011 Origineel bericht van: ds23man Huh, wat is er mee? Ik ga altijd rechtdoor op rotondes met mijn Landrover! Lijkt me toch wat akelig als je een andere kant uit wil.
Eddy VL Geplaatst: 15 januari 2011 Geplaatst: 15 januari 2011 Citaat: Huh, wat is er mee? Ik ga altijd rechtdoor op rotondes met mijn Landrover! Ja, ik begrijp het wel. De GPS zegt toch: RIJ DE ROTONDE OP Vermoedlijk is er toch iets mis met de software van die spullen: ook als het midden afgeboord is met betonblokken zegt ie nog steeds: RIJ DE ROTONDE OP !!!! En daarna: NEEM DE 2DE AFSLAG. Hoe moet dit dan, ik rij met geen vrachtwagen hoor ! En hoe geraak je nadien die afslagen terug kwijt? Ze maken tegenwoordig ook de gekste dingen. Eddy Vl
leo1949 Geplaatst: 15 januari 2011 Geplaatst: 15 januari 2011 Origineel bericht van: Eddy VL Ze maken tegenwoordig ook de gekste dingen. Eddy Vl Zeker zoals in Belgie daar kennen ze dit bord.Einde rotonde Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
matthew_be_wvl Geplaatst: 15 januari 2011 Geplaatst: 15 januari 2011 Origineel bericht van: leo1949 Zeker zoals in Belgie daar kennen ze dit bord.Einde rotonde Dit pijlen zien er anders wel zeer Nederlands uit! Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket
looney2 Geplaatst: 15 januari 2011 Geplaatst: 15 januari 2011 Origineel bericht van: matthew_be_wvl Origineel bericht van: leo1949 Zeker zoals in Belgie daar kennen ze dit bord.Einde rotonde Dit pijlen zien er anders wel zeer Nederlands uit! Daarom zijn het ook dat pijlen,lijken op nederlands maar zijn toch belgs. HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
Eddy VL Geplaatst: 15 januari 2011 Geplaatst: 15 januari 2011 @Leo1949 Ik vrees dat ik je ga moeten teleurstellen. Je hebt je iets laten wijsmaken... Een bord met 3 streepjes is duidelijk een NEDERLANDS bord, maar niet wettelijk in België. Maar ik vind dat jullie een leuk bord hebben hoor... Ik zal de mening van mijn Belgische vrienden over dit bord eens vragen. Als we hier een regering hebben komt dit bord misschien van pas aan de taalgrens.... :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D M.v.g. Eddy Vl
leo1949 Geplaatst: 15 januari 2011 Geplaatst: 15 januari 2011 Ik weet nu dus waar ik op moet letten bij mijn volgende ontwerpjes. Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Sjattuh Geplaatst: 16 januari 2011 Geplaatst: 16 januari 2011 Origineel bericht van: leo1949 Ik weet nu dus waar ik op moet letten bij mijn volgende ontwerpjes. Let ook op de hellingshoek van de Belgische en Nederlandse strepen op de verkeersborden. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
leo1949 Geplaatst: 17 februari 2011 Geplaatst: 17 februari 2011 Origineel bericht van: Pedro Newbie Ja, Gatso heeft zelfs diverse testopstellingen staan binnen Haarlem. En nu op de randweg na al die snelheids- en roodlichtcontroles hebben ze het laatste stukje waar je 100 kon en mocht ook weer terug gebracht naar 70 km. Daar zullen waarschijnlijk ook nog wel een paar flitspalen komen (zal wel een cadeautje van Gatsometers worden). Maar zout om te strooien hebben ze niet! Zo ziet het er uit in Haarlem je wordt op een vreselijke manier in de gaten gehouden. Vanochtend gauw even een foto'tje van genomen. Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
dream7020 Geplaatst: 17 februari 2011 Geplaatst: 17 februari 2011 Oei Brein op visite gehad? Het filmpje werk niet meer. Origineel bericht van: Bigfoot Hoe moet je een Duitse automobilist van zijn stuk krijgen? Door een rotonde te plaatsen op een kruispunt waar eerst verkeerslichten stonden..... Nu is het ook wel een vreemde rotonde met zo'n middenstuk waar je gewoon over heen kan rijden..... Vu Plus solo 4k Dreambox 8000 ssc Triax 88 multiblock 19-23-28-13 Laminas 120 rotor digipower sga 2100 lnb inverto black ultra
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen