Ga naar inhoud


2 regionale omroepen in de kanalen lijst geeft problemen


rolandroland

Aanbevolen berichten

In mijn Topfield heb ik 2 regionale omroepen staan, te weten RTV Drenthe en Omrop Fryslân. RTV Drenthe heb ik op kanaal 1003 staan en O.F. op kanaal 22. Nu blijkt dat de Topfield PVR in de EPG (guide) de 2 zenders soms wat door elkaar haalt. Ik zie dan een programma van O.F. in de guide staan van RTV Drenthe.

 

Weet iemand hoe dit komt? Ik heb de ontvanger al eens gereset en alles opnieuw ingesteld maar dit euvel blijft zich voordoen, een bug in het systeem?

Link naar reactie
Delen op andere sites


heeft t samsung doosje wat ik er tegenwoordig bij heb staan ook last van :P maar dat ding is ook prehistorisch :P

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

er zijn digitenne masten waar gewoon 2! regionale zenders vanaf uit gezonden worden :?

 

mensen rond zo`n mast ontvangen toch ook gewoon 2 regionalen :?

 

waar mijn samsung doosje nu "woont" pakt die ook nog een aantal duitse bouqetten mee.. ( wel 3x de zelfde :P ) maar daar struikelt die niet over... terwijl die wel moeilijk doet over rtvnoord en rtvdrenthe :?

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij selecteert je ontvanger op sterkte. Als ik mijn Topfield PVR laat zoeken dan slaat hij alle zenders in beginsel op. Vervolgens gaat hij alle zenders sorteren. TV Drenthe zit er wel tussen maar gaat uiteindelijk de prullenbak in. Ik weet niet wat de ontvanger doet op het moment dat beide regionale zenders even sterk binnenkomen, interessante vraag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

samsung ding vind ze ook wel.. maar de duitsers + rtvnoord ( welke op een hogere freq zit, en dus later gevonden wordt ) zet die in de nummering vanaf 1000..

waarbij de nederlandse bouqetten die _NIET_ dubbel zijn gewoon netjes vanaf 1 tm 23 ofzo smile

 

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...