Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een nieuwe TV.Panasonic TX-L42G20E met 4 HDMI + 2 scart aansluitingen,eerst had ik een Philips TV met DVI aansluiting

nu is mijn vraag hoe ik de Dreambox moet aansluiten op deze TV, daar de DB uitgang DVI is ?, gaarne uitleg hierover.

b.v.d.

Geplaatst:

Bij de DM800 zit een HDMI/DVI kabel bij. deze kabel gewoon tussen uw DB en TV hangen en aansluiten op een HDMI ingang van uw TV en kijken maar.

mvg

Paul

Geplaatst:

Daar zit alleen maar een kabel voor DVI bij,zoals ik al aangegeven heb zat op mijn oude TV ook een DVI aansluiting,maar dat zal geen probleem zijn,dan haal ik gewoon een nieuwe van DVI naar HDMI kabel.maar nu heb ik nog een probleem met de aansluiting voor geluid, ik heb nl ook nog een blu-ray speler,en er zit maar een aansluiting op de TV voor geluid, hoe los ik dat nu op ?

b.v.d.

Geplaatst:

Hier klopt iets niet.

Standaard zit er bij een DM800HD een DVI -> HDMI kabel.

Als dat niet het geval is, dan heeft je leverancier een fout gemaakt of je hebt een clone box.

Maar goed, gebruik voor het aansluiten van je dreambox de DVI -> HDMI kabel (dat is met digitaal geluid) en voor het aansluiten van je blu-ray speler een HDMI kabel, zo heb je geen audio kabel nodig.

Grts.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen