Ga naar inhoud


Compleet nieuwe set


Gast Frustie

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik ben nieuw in de satelliet-wereld en een echte leek.

Heb wel het forum wat doorgelezen maar veel van dit alles is abracadabra voor mij.

 

Ik ga binnenkort op mezelf wonen en wilde graag een schotel aanschaffen. Graag wil ik een zo'n groot mogelijk aanbod aan zender in HD-kwaliteit.

 

Verder kijk ik veel sport, met name voetbal.

 

Ik zat te denken om het Entertainment HD pakket van Canaldigitaal te nemen.

De hele set wordt dan geinstalleerd door een monteur en bovendien krijg ik alles in bruikleen.

De volgende decoder + schotel zit erbij:

 

HD-ontvanger: Philips DSR 8121

Moderne Triax schotel

DUO LNB, dus geschikt voor ASTRA 1 en ASTRA 3

 

Ik zou graag zoveel mogelijk zenders willen ontvangen die voetbal uitzenden, uit verschillende landen.

Heb ik dan genoeg aan een set die Astra 1 en 3 ontvangt?

Of is het aan te raden om Hotbird of een andere sat te kunnen ontvangen?

Is de bijgeleverde ontvanger wat?

Ik las dat er ontvangers zijn die smartcards kunnen lezen waarmee je met je juiste keys bepaalde betaalzenders kunt ontvangen. Geldt dit dan ook voor voetbal of hebben we het hier alleen over de erotiek?

 

Zouden jullie mij zo'n standaard ontvanger van Canaldigitaal aanraden of liever een speciale ontvanger die allerlei smartcards kan ontvangen?

En zo'n speciale ontvanger, is het dan makkelijk om smartcards te krijgen met de juiste keys erop om betaalkanalen te kunnen ontvangen? Bijvoorbeeld Sport1 of Sky of zo.

 

Alvast bedankt!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Even een voorbeeldje:

Op Skysports 3 is Colchester - Bournemouth te ontvangen.

Deze zendt uit op Astra 2B encryption Videoguard en op Astra 4A (Viasat Football)

 

Ander voorbeeld:

Op Nova Sport komt Portimonense - Sporting Braga

Deze zendt uit op Astra 3A encryption Cryptoworks

 

Ik neem aan dat ik met die set van Canaldigitaal dergelijke wedstrijden niet kan ontvangen.

Wat zou ik bijvoorbeeld nodig hebben om deze wedstrijden wel te kunnen zien?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Een abonnement!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Die zenders kan je alleen met een andere receiver en een officieel bSkyb abonnement ontvangen.

 

Dat is een hele dure kwestie en heel erg omslachtig.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,en welkom opSat4all.

 

Misschien bedoel je 't niet verkeerd,

maar je vraagt in feite of het mogelijk is

om buitenlandse betaalkanalen te bekijken.

 

De kanalen die jij noemt zijn niet voor niets gecodeerd.

Deze mogen wij in Nederland officieel dus niet zien.

 

 

citaat uit onze huisregels

Citaat:
Ons doel is echter niet om

mensen middelen of informatie te verschaffen waarmee men gratis naar betaal TV programma's van

welke betaal TV aanbieder dan ook kan kijken. Ieder lid draagt hierbij zelf de verantwoordelijkheid

dergelijke informatie niet middels dit board te verstrekken. Het plaatsen van decoderingsleutels (keys),

bestanden (zip files, firmware enz.) waarin zich keys bevinden of het vragen naar keys of deze

bestanden of links naar sites waar ze te vinden zijn is op ons board is dan ook ten strengste verboden!

 

Dus op sat4all helpen we je niet verder

om naar buitenlandse betaal TV te kunnen kijken

omdat dit meestal op een illegale manier gebeurt.

 


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Nou nou dat valt nu ook wel weer mee.

 

Dat je er in Nederland officieel geen abonnement op kunt nemen, wil niet zeggen dat dit wettelijk verboden is.

 

Wettelijk gezien mag dit gewoon en sterker nog, het zou volgens de Europese richtlijnen zelfs moeten kunnen, maar het is gewoon duur en erg omslachtig.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt Michel.

 

Wat ik kenbaar wil maken is dat,net als wat jij zegt,

het erg lastig is.

Diverse providers hebben hun kaart aan de ontvanger gekoppeld,

dus zul je met meerdere ontvangers moeten werken

wil je meerdere providers kunnen zien.

 

Daardoor is het erg aanlokkelijk om het illegaal te doen,

en dat bespreken we hier dus niet.

 

 

 


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok andere vraag dan, kan ik meerdere encryptions ontvangen met de set zoals ik deze van Canal Digitaal zou ontvangen?

 

Dus afgezien van de smartcards en abonnementen, is het met een dergelijke set ueberhaupt mogelijk dergelijke kanalen te bereiken?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

google eens op footbal on sat,dan kom je ze wel tegen wat er speeld en welke crypto of fta is.

En met een cd ontvanger kun je bijna niks ontvangen wat cd niet vrij wil geven.

Maar lees de forums hier eens door staat zoveel informatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Canal Digitaal gebruikt seca(3) dus is het antwoord: Alleen seca gecodeerde zenders, ook een aantal buitenlandse, waar je dan we weer een abonnement op zou moeten hebben.

 

Abonnementen voor buitelandse aanbieders kan je officieel in Nederland niet afsluiten.

 

Het antwoord is dus in principe: Nee.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij een buitenlands abonnement heb je een huisadres en een bankrekeningnummer nodig van het betreffende land.

Daarbij uiteraard een geschikte ontvanger, die de codering kan decoderen.

De door jou gekozen ontvanger kan alleen maar seca 3 codering lezen, en is door de software van canal digitaal alleen maar geschikt voor canal digitaal zenders.

 

Met vriendelijke groet, paardengek

Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...