Ga naar inhoud


Wat klinkt dit bekend zeg....


Michel

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Johan45
Klanten service Digitenne, ook KPN, precies hetzelfde.
Snel iemand aan de telefoon,deskundig en vriendelijk.

Het kan inderdaad wel..



welke KPN heb jij, ik heb zeker 80 x gebeld, alles werd in orde gemaakt, werd even ingeschoten, werd een nieuw ticket aangemaakt,aannemer werd gemaild(mijn vraag wie is de aannemer, dat wist de eikel niet}
7 weken bezig geweest door ingrijpen van glashard werd het probleem opgelost, dus hebben wij verschillende KPN help desken
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Jouw ervaring deel ik dus niet.

Er zijn natuurlijk wel verschillen bij de afhandeling van klachten.

Wat mee kan spelen is of je je probleem goed uitlegt aan de helpdesk.

De toonzetting van je gesprek kan mede bepalend zijn of je goed geholpen wordt.

Het zijn tenslotte mensen die menselijke trekjes hebben. smile

Blijf dus altijd vriendelijk maar geef niet op.

Als je het gesprek beëindigd moet je een bevredigend antwoord hebben gekregen.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een mooie brief TS. Ik zou er nog eentje achter aan sturen met:

 

Citaat:
Ik verwacht een schrijven van U binnen een tijdsbestek van uiterlijk 14 dagen met een gepaste oplossing, anders zie ik genoodzaakt andere partijen in te schakelen die dit euvel voor eens en voor altijd uit de weg zullen ruimen.

 

 

Het lijkt allemaal inderdaad op elkaar. Zo ben ik 2 jaar bezig geweest glasvezel in mijn huis te krijgen. Er liggen glasvezel-kabels voor mijn deur, er hangt een glasvezel-modem/router in mijn meterkast. De woningbouw heeft opdracht gegeven overal deze modems te installeren. Maar wat blijkt, zodra je er gebruik van wilt maken, moet er een apart bedrijf ingeschakelt worden om deze aan te sluiten (begrijpelijk) maar deze komen niet in actie als er minder dan 5 aansluitingen in mijn straat zijn (huh?). Daarbij kwam ook nog eens dat ze geen toestemming van de woningbouw kregen, om een gaatje door de fundering te boren om de buitenkabel ook daadwerkelijk naar binnen te krijgen.

 

Na 2 jaar soebatten, ben ik maar naar Tele2 gegaan voor internet en bellen en CDS voor TV.

GELUKKIG had ik mijn schotel met hulp van een goede kennis met uitmeetapparatuur uit kunnen richten op alle FTA, nam een kaartje over van een familielid die CDS had opgezegd en hoefde alleen het kaartje over te nemen. Ook hier administratieve-rompslomp bij CDS wat uiteindelijk in 3 (!) vervangende kaarten heeft gezorgd: De eerste was niet omzetbaar (vreemd..), De 2e stopte met alle zenders na 3 weken (dit -was- de nieuwe (oranje) kaart) .. en de 3e doet 't uiteindelijk wel. Toen ook 'variable' kosten en na wat bellen werd dit verrekent met nakomende rekeningen. Sindsdien gaat het goed.

Op de informatie-voorziening na. Zo las ik eerder vandaag hier op het forum, dat er mensen zijn die brieven hebben ontvangen over prijsverhogingen. Dit soort brieven ontvang ik dus niet. Ook de nieuwsbrief niet, al heb ik me daar ondertussen 3+ keer voor aangemeld.

 

 

.... en naar wie gaat de koude douche deze week ?!

 

Tijd om Radar maar eens in te schakelen lijkt me.

 

 

 

ReBOX RE-8000HD PVR - Firmware v1.11.30 Loader v1.54
2x WD PP Elite 320gb - TRIAX 88 - Moteck SG-2100A
W - 45-30-27.5-24.5-22-18-15-12.5-11-8-7-5-4-1
E - 4.8-7-9-10-13-16-19.2-21.5-23.5-26-28.2-31-33-36-39-40.1-42-45

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...