realist Geplaatst: 14 januari 2011 Geplaatst: 14 januari 2011 Hulp gevraagd. In mijn dreambox 800 met software “Open Pli-2.0-beta dm 800” van 12-1-’11 heb ik een zenderlijst van Henksat geladen. Mijn draaibare schotel beweegt via een positioner van een Strong ontvanger. De eerste keer dat ik de D.B. opstarte leek alles perfect te werken. Helaas ! Zodra ik van kanalen wissel duurt het maar even totdat ik een groenachtig scherm krijg. De D.B. probeert weer op te starten, maar blijft in de reboot hangen . Doe ik de netwerkkabel van de ontvanger los, dan start hij wel op en krijg ik de FTA zenders . Zodra ik de kabel er in doe, herhaalt zich het probleem weer. Wie herkent dit probleem en weet de oplossing? Voor elke reactie, nu al vast mijn dank Mijn actie hoort bij Jouw reactie. Hart. gr. v/d realist
Greatone Geplaatst: 14 januari 2011 Geplaatst: 14 januari 2011 Probeer het eens met een andere image, en kijk of je dan nog steeds dit probleem hebt. * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen