alfa333 Geplaatst: 23 januari 2011 Geplaatst: 23 januari 2011 Er loopt voor 't ogenblik een opkuisprogramma op de server , dus het probleem is tijdelijk
mdu Geplaatst: 23 januari 2011 Geplaatst: 23 januari 2011 Dit is niet tijdelijk, maar permanent, je moet ook nieuwe voorwaarden accepteren op de website van iHaD. Ze worden achterna gezeten door iRdeto. Dreambox DM8000SSCC Rev 1.3 2010 + 500GB Maxtor Diamondmax Philips Cineos 42PFL9703D/10, AC Ryan Mini, Yamaha RX-V667 + Canton Movie 125 MX, PS3, wat spaarlampen en een deurbel
Apple740 Geplaatst: 23 januari 2011 Geplaatst: 23 januari 2011 Origineel bericht van: J@rno @apple740 Ligt dat niet aan de skin die je geinstalleerd hebt? ik had dat probleem met een oudere image. Met zowel de standaard- als Elgato skin zag ik geen programma naam in het oled display. Als ik Elgato in Pli gebruik heb ik wel de programma naam. De skin heeft hier geen invloed op wat je in het display ziet. Nogmaals de vraag aan eigenaren van een 8000; zien jullie op het oled display onder de zendernaam de naam van het programma wat bezig is op de zender?
kistedu Geplaatst: 23 januari 2011 Geplaatst: 23 januari 2011 Gemini is gestopt met softcams aanbod via blue panel. Je moet deze handmatig instaleren.
dark-angel-djin Geplaatst: 23 januari 2011 Geplaatst: 23 januari 2011 ja lekker duidelijk maar hoe zet je dit nu handmatig er in ??? kan je dat miss even duidelijk maken ? heb ipkg pakket en geprobeerd maar niks nada
alfa333 Geplaatst: 23 januari 2011 Geplaatst: 23 januari 2011 Normaal haal je cccam op via blue panel , addons , daar package list laten updaten en daar cccam kiezen bij Gemini camds , maar voor 't ogenblik staat er daar niks in
maximus288 Geplaatst: 23 januari 2011 Geplaatst: 23 januari 2011 via dreamboxtoolpuntjecom de losse file downloaden, dan met dreambox control center op de droomdoos zetten en via bluepanel/filemanager installeren VU+Duo2 Blackhole - Gigablue800ue+ vix - Visiosat Bisat g4d Astra 1/2/3/hotbird
dark-angel-djin Geplaatst: 23 januari 2011 Geplaatst: 23 januari 2011 heren heb momenteel de pli er op maat als ik even mag vragen om een duidelijke howto ook gemakkelijk voor anderen duss de cccam dounloaden en dan in de /? map zetten en dan ???? even duidelijke antwoord geven dan kunnen we beter volgen CCcam_2.1.3_NewCs166_GEMINI_Tring.tar.tgz heb ik gedounloaded maar krijg die op geen manier geinstaleerd heb al in telnet ipkg install CCcam_2.1.3_NewCs166_GEMINI.ipkg gedaan maar ook niets
mobieltje Geplaatst: 23 januari 2011 Geplaatst: 23 januari 2011 Origineel bericht van: dark-angel-djin heren heb momenteel de pli er op maat als ik even mag vragen om een duidelijke howto ook gemakkelijk voor anderen Het gaat hier over Gemini3 en niet over de PLi image. Origineel bericht van: dark-angel-djin duss de cccam dounloaden en dan in de /? map zetten en dan ???? even duidelijke antwoord geven dan kunnen we beter volgen CCcam_2.1.3_NewCs166_GEMINI_Tring.tar.tgz heb ik gedounloaded maar krijg die op geen manier geinstaleerd heb al in telnet ipkg install CCcam_2.1.3_NewCs166_GEMINI.ipkg gedaan maar ook niets Dit allemaal is niet nodig en is ook niet geschikt voor de image van PLi, Download de CCcam via het menu, applicaties en dan de groene toets, kies PLi en download de CCcam 2.21 Grts.
dark-angel-djin Geplaatst: 23 januari 2011 Geplaatst: 23 januari 2011 @ mobieltje lees eens de draad ietjes terug of ik ben onduidelijk geweest of men lest niet goed de draadje ik bedoel hoe instaleren we nu een emulator in dit geval Cccamd in de gp3 ?? nu die niet meer in blue pannel zitten ben al heel lang sat4all member en als ik op iets een antwoord weet dan doe ik dat duidelijk zo dat mede sat4all gebruikers er wat aan hebben duss even een howto install cccam in gp3 gevraagd thanks Djin
kistedu Geplaatst: 23 januari 2011 Geplaatst: 23 januari 2011 Origineel bericht van: dark-angel-djin @ mobieltje lees eens de draad ietjes terug of ik ben onduidelijk geweest of men lest niet goed de draadje ik bedoel hoe instaleren we nu een emulator in dit geval Cccamd in de gp3 ?? nu die niet meer in blue pannel zitten ben al heel lang sat4all member en als ik op iets een antwoord weet dan doe ik dat duidelijk zo dat mede sat4all gebruikers er wat aan hebben duss even een howto install cccam in gp3 gevraagd thanks Djin Zoals maximus288 boven zei, ga je naar die site, download je de file en zet deze file met DCC in /tmp. Met afstandsbediening naar file browser en naar map /tmp. Selecteer je deze cccam file en klik op groene knop om te laten instaleren. That's it.
mobieltje Geplaatst: 23 januari 2011 Geplaatst: 23 januari 2011 Maar dat is toch allemaal niet nodig, downloaden en naar /tmp Installeer een CVS image van de IHAD site, daarna de plugin Germini v0.20-r1 installeren, reboot je box en je kan ook de CCcam 2.21 en plugins enz. downloaden via het menu. Een handleiding daarvoor is er niet. De Opdracht om een pluin te installeren is geen ipkg install meer maar opkg install. Grts.
dark-angel-djin Geplaatst: 23 januari 2011 Geplaatst: 23 januari 2011 hier 3 mal gedaan en niets gebeurd als ik die fil in /tmp zet en dan met groen knop doet hij die aleen uitpakken in /tmp ik heb eens die mappen met ftp er in gezet in /usr maar ook niets ik denk dat er een file moet aangepast worden om de emulator in bluepannel te kunnen activeren en deactiveren
dark-angel-djin Geplaatst: 23 januari 2011 Geplaatst: 23 januari 2011 Origineel bericht van: mobieltje Maar dat is toch allemaal niet nodig, downloaden en naar /tmp Installeer een CVS image van de IHAD site, daarna de plugin Germini v0.20-r1 installeren, reboot je box en je kan ook de CCcam 2.21 en plugins enz. downloaden via het menu. Een handleiding daarvoor is er niet. De Opdracht om een pluin te installeren is geen ipkg install meer maar opkg install. Grts. ale probeerjij dat maar eens heb 2 X dm 500 1 X dm 7000 1 X dm 8000 en bij addons plugins cam is e niets mer en jij gaat dat toveren bij ihad zegt men dat de cams ervanaf zijn gehaald en dat die er niet meer komen en er geen support meer voor word verleend
kistedu Geplaatst: 23 januari 2011 Geplaatst: 23 januari 2011 Origineel bericht van: mobieltje Maar dat is toch allemaal niet nodig, downloaden en naar /tmp Installeer een CVS image van de IHAD site, daarna de plugin Germini v0.20-r1 installeren, reboot je box en je kan ook de CCcam 2.21 en plugins enz. downloaden via het menu. Een handleiding daarvoor is er niet. De Opdracht om een pluin te installeren is geen ipkg install meer maar opkg install. Grts. Geen softcams ondersteuning meer in blue panel bij GP en Oozoon. Ik weet niet of het mag deze bestand hier uploaden van admins.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen