Neptunus Geplaatst: 14 januari 2011 Geplaatst: 14 januari 2011 sinds kort krijg ik een extra infobalkje bovenin het het scherm bij een zenderkeuze of zenderwissel, het balkje komt vlak nadat de infobalk zichtbaar wordt, in het balkje staat welk coderingssysteem van toepassing zoals seca of irdeto en nog wat van dat soort info. Waarschijnlijk veroorzaakt door de installatie van een plugin zoals CCcaminfo of zoiets. In de instellingen kan ik bij aanpassen niets vinden. Ik heb al eens eerder hier een bericht over langs zien komen maar kan het niet terugvinden. de vraag is: hoe krijg ik dat extra balkje weg? Het voegt voor mij niets toe. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
vGnp Geplaatst: 14 januari 2011 Geplaatst: 14 januari 2011 Menu - Instellingen - Systeem - Aanpassen - Verberg CI meldingen - Ja vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Meega1 Geplaatst: 14 januari 2011 Geplaatst: 14 januari 2011 Volgens mij is het ecm info onder in de systeem lijst als je de cccaminfo plugin hebt geinstalleerd. Toon ecm info op nee zetten Meega Al is de waarheid nog zo hard , achter een kinderwagen moet je toch duwen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen