Gast Neo Geplaatst: 15 januari 2011 Geplaatst: 15 januari 2011 Heeft er iemand ervaring met streamen vanuit Twonky naar vlc palyer op dreambox? Ik heb nu 2 uur zitten proberen maar het is me niet gelukt om het aan de praat te krijgen. Ik krijg constant de foutmelding: "Error loadind playlist into server Qnap: HTTP Error 404: not found". De configuratie: QNAP met Twonky Media server 6.0.30 Dreambox 8000 met VLC Videoplayer V2.5 config VLC op dm: VLC-server as FQDN or IP: IP Server IP: 192.168.100.1 HTTP port: 9000 Movie directory: / Ht streamen van video's naar PC's via DLNA lukt keurig. Heeft iemand raad hoe dit moet?
Tonskidutch Geplaatst: 15 januari 2011 Geplaatst: 15 januari 2011 had hier ook een soortgelijke vraag...> KLIK iemand schreef dat die ushare in Pli 2.0 zou komen... ciao Apocalypse Cigarettes After Sex
Gast Neo Geplaatst: 15 januari 2011 Geplaatst: 15 januari 2011 Die draad had ik gezien. Maar ik dacht ervan begrepen te hebben dat Ushare een UPNP server is op DM. Dit is niet mijn bedoeling. Ik wil DM als DLNA client inzetten voor een DLNA server die ik al heb draaien. Van wat ik heb kunnen lezen, zou VLC op DM in staat moeten zijn om dat te kunnen doen. Maar hoe?
deeejeee Geplaatst: 15 januari 2011 Geplaatst: 15 januari 2011 Ik heb op de PC de DLNA server van "wildmediaserver" draaien, op de dreambox heb ik een DLNA client plugin draaien en kan zo de media bestanden va de PC naar de Dreambox streamen. VLC gebruik ik helemaal niet. DM8000 ruDREAM Infinity X
Ðeninux Geplaatst: 16 januari 2011 Geplaatst: 16 januari 2011 Map met films op de laptop of pc sharen. Via netwerk browser op je dreambox mount opslaan. Ik kijk dus via de standaard media speler op de dreambox via de mount naar mijn gedownloade films. DM-7020-Vu Duo- Dm 800 --Iphone4 Jailbreak
M_Z Geplaatst: 16 januari 2011 Geplaatst: 16 januari 2011 Origineel bericht van: deeejeee op de dreambox heb ik een DLNA client plugin draaien Kun je iets preciezer zijn welke plugin je dan gebruikt en kun je die eventueel hier posten als .ipk ? Dat lijkt me wel interessant ! M_Z
deeejeee Geplaatst: 16 januari 2011 Geplaatst: 16 januari 2011 Origineel bericht van: M_Z Origineel bericht van: deeejeee op de dreambox heb ik een DLNA client plugin draaien Kun je iets preciezer zijn welke plugin je dan gebruikt en kun je die eventueel hier posten als .ipk ? Dat lijkt me wel interessant ! M_Z Deze DLNA server/client zit standaard in de ruDREAM image, die hoef je dus niet te inastalleren uit het addon menu. Ik zal eens na vragen welke ze hier voor gebruikt hebben. Ik dacht eens gezien te hebben dat het gaat om de "discovery" plugin, maar als ik daar op google vindt ik niets........ DM8000 ruDREAM Infinity X
Tonskidutch Geplaatst: 16 januari 2011 Geplaatst: 16 januari 2011 Origineel bericht van: Neo Die draad had ik gezien. Maar ik dacht ervan begrepen te hebben dat Ushare een UPNP server is op DM. Dit is niet mijn bedoeling. had begrepen dat dit ushare (als UPnP) idem is aan werking DNLA, zal wel mijn foutje zijn. ciao Apocalypse Cigarettes After Sex
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen