Smolly Geplaatst: 15 januari 2011 Geplaatst: 15 januari 2011 Kon vroeger In PLI v1 verschillende files openen via netwerk/vuduo/configfiles gewoon in windows verkenner op een paar die niet zichtbaar waren in windows . Nu met open PLI v2 zijn er nog meer mappen ontoegankelijk geworden welk me geweldig stoort aangezien ik eerst DCC_E2 moet opstarten om alle configfiles te zien , vooral de map ETC . Weet er misschien iemand hoe ik die map in het bijzonder, terug volledig gedeeld kan maken op de vu in PLI .
Moderator wiz Geplaatst: 15 januari 2011 Moderator Geplaatst: 15 januari 2011 in de sambaconfig zul je dingen moeten aanpassen gok ik neem je favoriete editor, en open /etc/samba/smb.conf voeg het volgende toe: Code: [etc]comment = etc files - take care! path = /etc read only = no public = yes guest ok = yes start daarna je box opnieuw, en als het goed is wordt dan /etc ook als share aangeboden aan je windows machine. groet, Wiz VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
Smolly Geplaatst: 15 januari 2011 Auteur Geplaatst: 15 januari 2011 Snel ,snel ,snel Had al in die configfile gekeken , en dacht wel dat het daar wel eens kon zitten maar weet er te weinig van af om daar zomaar in te gaan knoeien . In elk geval bedankt , ga het direct proberen se .
Smolly Geplaatst: 15 januari 2011 Auteur Geplaatst: 15 januari 2011 Vree bedankt man , Werkt perfect nu . Kan nu terug een bepaalde konfigfile snelkoppeling op mijn bureaublad zetten om direct te openen en te bewerken zonder heel die zever van DCC_2 te openen Nu is PLI terug naar men volledige goesting met V2
Moderator wiz Geplaatst: 15 januari 2011 Moderator Geplaatst: 15 januari 2011 mooi zo! groet, Wiz VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen