Gast MAD MONK Geplaatst: 15 januari 2011 Geplaatst: 15 januari 2011 als ik naar common interface op m'n tf4000pvr ga dan geeft hij als versie van de astoncrypt 2.09 aan. Zoek ik verder dan kom ik dit tegen. Application Version 2.0900T Hardware Version 1.0000 Cicas version 1.0002 Boot Version 1.0300 Ca version Aston 2.0r10 welke versie heb ik nou? laatste update was 2005 en verder updaten kan niet meer. Schijnt!?!
alfred de witt Geplaatst: 15 januari 2011 Geplaatst: 15 januari 2011 je hebt versie 2.09 en kan upgraden nar 2.23 maar dat heeft voor een tf4000 geen zin omdat vanaf versie 217 het hd gedeelte om de hoek komt kijken. Het is overigens alleen mogelijk om met een tf 5x00 serie de aston module te upgraden of opsturen naar aston france. Waarom wil je upgraden? Alfred Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55"
Gast MAD MONK Geplaatst: 15 januari 2011 Geplaatst: 15 januari 2011 krijg van de week de pana 42 vt20 binnen met ci+ heb ook een upgrade naar HD kanalen bij canal digitaal gemaakt. Het wordt dus of een HD receiver kopen of...? En dat is mijn vraag kan ik met deze versie (astoncrypt 2.09) de HD kanalen ontvangen???
Gast MAD MONK Geplaatst: 15 januari 2011 Geplaatst: 15 januari 2011 is het niet mogelijk met de panasonic vt20 (DVB-S2) met m'n astoncrypt module in de common interface en dan via de sateliet een upgrade te maken?
Lemon Geplaatst: 16 januari 2011 Geplaatst: 16 januari 2011 Het is al heel lang niet meer mogelijk om een Aston Dual via satelliet te updaten. Aston ondersteunt dat niet meer. TV Vlaanderen Duo LNB Twin B&R 65 VU+ Solo2 M7 SAT801 (niet in gebruik; reserve)
Gast MAD MONK Geplaatst: 16 januari 2011 Geplaatst: 16 januari 2011 dus er zit niks anders op dan een andere module aan te schaffen... Enige tips voor het kijken naar HDTV - CD (panasonic VT20 ci+ of eventueel met de aankoop van een nieuwe HD SAT receiver ??)
jan5000 Geplaatst: 16 januari 2011 Geplaatst: 16 januari 2011 updaten kan via sommige Topfield ontvangers (5000) of via de leverancier. coolstream neo
Gast MAD MONK Geplaatst: 16 januari 2011 Geplaatst: 16 januari 2011 wordt een beetje lastig hierin Torino. Moet ik eerst iemand zien te vinden met een Toppie en "an offer they can't refuse"
abrahamsat Geplaatst: 17 januari 2011 Geplaatst: 17 januari 2011 Op marktplaats (satelietontvangers-ci modules)staan recente aston moduls te koop,wil je een update van je bestaande aston kost dat ±12 euro bij een bekende zaak,ja boeven zijn het die module fabriekanten,geen online update naderhand niets! vooral aston!
Terradon Geplaatst: 17 januari 2011 Geplaatst: 17 januari 2011 Origineel bericht van: abrahamsat boeven zijn het die module fabriekanten,geen online update naderhand niets! vooral aston! Vind dit een beetje erg overtrokken reactie, als je namelijk je module opstuurt naar Aston-france word die kosteloos geupdate....vind ik geen boevenstreek. Waar jij het over hebt zijn de zogenaamde hobby cammetjes die worden verkocht met software zodat je wat kan zien wat eigenlijk niet kan ...en meestal slechts tijdelijk en dan komt er weer een nieuw cammetje met weer wat andere software die weer wat anders open gooit...dat zijn de echte zakkenvullers en natuurlijk is het geen opensource software dus je bent van de makers afhankelijk..... Groetjes..........
Ttspeed Geplaatst: 3 februari 2011 Geplaatst: 3 februari 2011 Jongens, ik woon in Groningen en heb geen Topfield in de 5000/6000 serie en evenmin een usb apparaat om mijn Aston 1.07 met versie 1.17 te updaten. Wie kan me helpen, zodat ik hem even langs kan brengen. Een bos bloemen voor de vrouw neem ik ook mee..
Terradon Geplaatst: 5 februari 2011 Geplaatst: 5 februari 2011 Kort antwoord, ja dat kan. Even het bestandje zoeken en op de harde schijf zetten. Groetjes..........
Ttspeed Geplaatst: 5 februari 2011 Geplaatst: 5 februari 2011 Ik denk dat ik mijn bericht in het verkeerde forum heb gezet....
Ttspeed Geplaatst: 5 februari 2011 Geplaatst: 5 februari 2011 Origineel bericht van: Ttspeed Ik denk dat ik mijn bericht in het verkeerde forum heb gezet.... Jongens, ik heb geen Topfield in de 5000/6000 serie en evenmin een usb apparaat om mijn Aston 1.07 met versie 1.17 te updaten. Wie kan me helpen, zodat ik hem even langs kan brengen. Een bos bloemen voor de vrouw neem ik ook mee..
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen