Gast bobelen Geplaatst: 20 april 2011 Geplaatst: 20 april 2011 mijn sky kaart zit in mijn server die op cccam 2.2.1. draait en ik heb daar geen probleem mee alle updates komen binnen
Littlesat Geplaatst: 21 april 2011 Geplaatst: 21 april 2011 Misschien de boxid ofwel boxkey kwijt uit de CCcam.cfg file? Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
tajvdz Geplaatst: 22 april 2011 Geplaatst: 22 april 2011 ik heb die volgens mij nooit op hoeven te geven in de CCcam. vreemde is dat de skybox eerst ook geen beeld gaf en zo maar opeens om een pincode ging vragen. Ik heb die parentcontrol daar nooit op geactiveerd. ik heb de kaart altijd in de skybox zitten omdat hij in de dreambox eigenlijk te warm wordt. alleen als ik een gecodeerde zender wil opnemen dan stop ik de kaart in de Dreambox. Dit heb ik dinsdag morgen nog gedaan. Na opnamen kaar in de skybox gestopt. Ik ben toen gaan werken en toen ik thuis kwam wilde ik weer wat opnemen op de dreambox. kaart weer er in gestopt en beeld bleef zwart. Toen heb ik gekeken op de skybox en werd er om de pincode gevraagd. parent control stond dus opeens aan. uit gezet en ik dacht pobleem opgelost. Op dreambox echter nog steeds geen beeld. Ook niet na reboot en opnieuw starten CCcam. Ik heb CCcam 2.1.3 Canal digitaal smartcard werkt dus in beide sloten wel.
Gast bobelen Geplaatst: 24 april 2011 Geplaatst: 24 april 2011 bij mij draait de kaart op Cccam 2.2.1
tajvdz Geplaatst: 24 april 2011 Geplaatst: 24 april 2011 oh misschien dat het door een verouderde CCcam er opeens mee opgehouden is? maar moet er nou wel of geen boxkey in de dreambox? ik meen me te herinneren dat ik toen ik de kaart werkend had op de skybox hij het meteen deed toen ik hem in de dreambox stopte. maar dat is ruim een jar geleden dus helemaal zeker weet ik het niet meer.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen