Hemant Geplaatst: 16 januari 2011 Geplaatst: 16 januari 2011 Hoi, ik heb nu een Linux server draaien met een mastera, nu wil ik naast de mastera ook een smargo aasluiten. is SERIAL READER: /dev/ttyUSB0 als lijn erbij genoeg? of moet ik nog meer doen? Moet ik ook nog drivers installeren, ik zag op google namelijk verschillende berichten. Hoe kan ik zoen of het /dev/ttyUSB0 moet zijn? of 1,2,3,4? Alvast bedankt Hemant. ============================================= 2 x 800HD DVB-C Newnigma2 v3.2.2 CCCam 2.2.1 Debian with Mastera, SMARGO+ CCcam 2.1.4 =============================================
Hemant Geplaatst: 16 januari 2011 Auteur Geplaatst: 16 januari 2011 Opgelost. Inderdaad geen drivers nodig en ttyUSB0 toevoege aan je CCcam en een clockfreq van 680000. Effe opnieuw starten. Topic kan dict. ============================================= 2 x 800HD DVB-C Newnigma2 v3.2.2 CCCam 2.2.1 Debian with Mastera, SMARGO+ CCcam 2.1.4 =============================================
labyrint Geplaatst: 17 januari 2011 Geplaatst: 17 januari 2011 Ik weet niet welke kaart jij in de reader hebt maar het blijft oppassen met de instelling van de clockfrequentie.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen