Ga naar inhoud

beste cam panasonic vt20

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hoi, krijg van de week m'n lang verwachte pana 42 vt20 binnen.

heeft iemand ervarring? Speciaal voor het kijken naar CD met HD pakket, zoek ik de beste cam module om in de ci+ van de pana te stoppen.

Geplaatst:

niemand???

mag ook een ander model panasonic zijn (G20, V20... )

Wil alleen graag weten welke cam module voor HDTV te kopen.

ciao

Geplaatst:

Ik heb een GT20E, die heel goed overweg kan met de originele CAM van CD. Let op dat je de laatste nieuwe aanschaft met wereldbol.

Verder wil ik je nog meegeven dat de software in Panasonic TV's niet is voorzien van een optie om de fastscan lijst in te lezen van CD. Je bent wel een aantal avonden bezig om alle kanalen op de door jou gewenste volgorde te zetten.

Gr. Johan

Geplaatst:

bedankt Johan,

ik begrijp dat van die wereldbol niet.?

Verder zit ik in Italie ver van de CD-Club vandaan.

Geplaatst:

Hoi,

Heb hier een Panasonic TX-P42G15E die werkt met de Aston 1.07 software 2.18 en 2.19 met de Mediaguard de oude types (heb een zwarte en een groene) beide met de laatste software en ook de Dragon 4.01 werkt perfect met Predator 3.80.

Met de wereldbol word de laatste versie van de Mediaguard bedoeld, er zij namelijk drie verschillende types, zoals gezegd bij mij werken de beide oude types ook goed, allen zijn voorzien van dezelfde software alleen de hardware is verschillend.

Groetjes...........

Geplaatst:

bedankt Terradon,

Ik denk dat ik de Aston 1.07 hier in Italie wel kan vinden.

Denk jij dat er veel verschil is met de powercam pro?

Geplaatst:

Hoi MadMonk,

Ik denk dat de powercam ook wel goed zal werken maar heb deze zelf niet dus ook niet kunnen testen.

De Aston moet ook in Torino wel verkrijgbaar zijn, een tip is anders even op marktplaats kijken daar worden z e vaak aangeboden zorg wel dat er dan tenminste software versie 2.18 op staat de laaste versie is trouwens 2.23

groetjes...........

Geplaatst:

Even een tip voor jou, je kunt ook handmatig scannen dan zet je de belangrijke frequenties eerst en dan pas kanalen toevoegen zo heb je de nl kanalen vooraan staan.

Heb je het netter dan die fastscanlijst van cd met hun onlogische volgorde.

En natuurlijk even een favorieten lijst maken dat heb je in een uurtje gepiept.

Groetjes..........

Geplaatst:

wow '65.. hoe bevalt tie? Heb je de cam rechtstreeks in de pana of loopt hij via een receiver?

Geplaatst:

Ik heb mijn Aston rechtstreeks in de pana zitten, werkt prima, de 65 inch bevalt prima, groot scherm, heb je echter ook wel nodig bij 3d.

Handige is rechtstreeks in de pana, dat je maar 1 afstandbediening nodig hebt, alles werkt via je TV, kan ook opnemen met een externe HD. En je kunt een draadloos toetsenbord gebruiken voor internet funkties.

Geplaatst:

Ik heb mijn Aston rechtstreeks in de pana zitten, werkt prima, de 65 inch bevalt prima, groot scherm, heb je echter ook wel nodig bij 3d.

Handige is rechtstreeks in de pana, dat je maar 1 afstandbediening nodig hebt, alles werkt via je TV, kan ook opnemen met een externe HD. En je kunt een draadloos toetsenbord gebruiken voor internet funkties.

maar je kan met een externe Hard disk niet van kanaal verwisselen zoals bij pvr klopt dat?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen