Loui (K) Geplaatst: 17 januari 2011 Geplaatst: 17 januari 2011 Origineel bericht van: mobieltje Origineel bericht van: Littlesat Wat is LED-control? Dit is ook een leuke optie voor OpenPLi 2.0, een scrollende tekst in display, werkt perfect: klik hier Grts. Ik vind scrol text ook mooi om te zien . En hier als mispel.ipk bestand.
Dream1975 Geplaatst: 17 januari 2011 Geplaatst: 17 januari 2011 Die is idd mooi. Misschien dat Milo deze in de standaard kan zetten (hij heeft de standaard PLi display layout gemaakt die onafhankelijk is van de skins).
Loui (K) Geplaatst: 17 januari 2011 Geplaatst: 17 januari 2011 En wat ik ook leuk vond om te zien, is zenderlogo in je display maar dat is mijn smaak. Zou gewoon handig zijn als je deze plugin gewoon kon downloaden vanuit het menu.En kan je de Webcam xml niet aanpassen naar meerdere lokaties zoals dit voorbeeld?
Satje07 Geplaatst: 17 januari 2011 Geplaatst: 17 januari 2011 Pli images voor E2 voorzien van de mogelijkheid var naar een usb stick te verplaatsen; Reden: als ik foto,s bekijk met PictureViewer, PicturePlayer of b.v. mediaplayer gaat hij plat met foto,s boven een grootte rond 2.5 mb Dit gebeurd ook met webcamvieuwer die te groote plaatje grabben van een Webam. Heb dit zowel op een 800/8000 en Vu+ duo met Pli als ik nu een image erin zet zoals Dreamelite of het oude Nabilo blackhole12 die b.v. Barry allen in zich laat zetten waar de var op je stick komt, geeft dit geen probleem met vastlopen. Zal dus zeker iets met geheugen te doen hebben. Heb eerder gelezen dat var verplaatsen niet nodig zou zijn, maar kan bovenstaande hierdoor niet verklaren, Ed Schotel PrimeFocus 1.80 + Gregorian 120 75°E-63°W Fixed: Triax 28/23/19/13 Analoog: EchoStar 7000 Chaparral MC-115 Digital: Dreambox 800,8000 920 ET-10000 Xsarius (Fusion SE in Camper)
Unetwork Geplaatst: 17 januari 2011 Geplaatst: 17 januari 2011 Ik ben weer begonnen met de Dream 800HD en de laatste dagen diverse images uitgeprobeerd waarvan Pli mij het meeste bevalt alleen een probleem is dat op Nederland 1 HD om de dag het geluid weg is, zie ook op het Pli forum waar diverse gebruikers over klagen. Verder is OpenPli geweldig.. Kan alleen er niet achter komen hoe ik Arabsat in mijn sat lijst kan krijgen samen met wat andere satellieten, maar daar kom ik wel achter voor het jaar 2018 lol Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Apple740 Geplaatst: 17 januari 2011 Geplaatst: 17 januari 2011 Origineel bericht van: mobieltje Origineel bericht van: Littlesat Wat is LED-control? Ledmanager: klik hier werkt perfect in OpenPLi 2.0 Niet helemaal hetzelfde. Met Newnigma Led control kun je ook de sterkte van de blauwe led aanpassen, dit ontbreekt in de ledmanager plugin.
Gerard 76 Geplaatst: 17 januari 2011 Geplaatst: 17 januari 2011 @ Loui (K). Heb je van mijn bijlage een .ipk gemaakt? Of heb je er één gedownload? Niet dat 't mij wat scheelt hoor, maar er is ook een andere scroll_LCD in omloop. Die werkt heel anders als degene die ik gepost had. En ziet er ook heel anders uit.
Harley Geplaatst: 17 januari 2011 Geplaatst: 17 januari 2011 Beter leesbaar zonder voortgangsindicator en omhoogspringende tijd. zie att En het zou fijn zijn als de netwerkbrowser weer ging werken. Archief.zip VU+ Duo2 - PrismCube
Loui (K) Geplaatst: 17 januari 2011 Geplaatst: 17 januari 2011 Origineel bericht van: Gerard 76 @ Loui (K). Heb je van mijn bijlage een .ipk gemaakt? Of heb je er één gedownload? Niet dat 't mij wat scheelt hoor, maar er is ook een andere scroll_LCD in omloop. Die werkt heel anders als degene die ik gepost had. En ziet er ook heel anders uit. Nee deze had ik ergens gevonden op het internet via Google. Als jij een mooiere hebt laat maar zien die wil ik graag. Je kan het proberen hoe deze eruit ziet!
Littlesat Geplaatst: 17 januari 2011 Geplaatst: 17 januari 2011 Als het pakketje aangepast wordt zodat het begint met enigma2-plugin-extensions-scroll_LCD_text dan is hij als 3rd party plugin in de PLi downloads te zetten... zo gaat het ook wel, maar dan zal iedereen met opkg (ipkg) in telnet moeten gaan werken... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
mobieltje Geplaatst: 17 januari 2011 Geplaatst: 17 januari 2011 Origineel bericht van: Loui (K) Als jij een mooiere hebt laat maar zien die wil ik graag. De link die ik eerder gepost heb is de scrollende tekst van "Gerard 76" Grts.
Littlesat Geplaatst: 17 januari 2011 Geplaatst: 17 januari 2011 Citaat: En het zou fijn zijn als de netwerkbrowser weer ging werken Nnnn werkt die dan niet meer? Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Harley Geplaatst: 17 januari 2011 Geplaatst: 17 januari 2011 Origineel bericht van: Littlesat Citaat: En het zou fijn zijn als de netwerkbrowser weer ging werken Nnnn werkt die dan niet meer? Al een tijdje niet, wordt toch regelmatig gemeld ook uit eigen gelederen oa http://www.pli-images.org/forum/viewthre...979#post_175979 VU+ Duo2 - PrismCube
Gerard 76 Geplaatst: 17 januari 2011 Geplaatst: 17 januari 2011 Origineel bericht van: mobieltje Origineel bericht van: Loui (K) Als jij een mooiere hebt laat maar zien die wil ik graag. De link die ik eerder gepost heb is de scrollende tekst van "Gerard 76" Grts. Loui (K) Hoe gaat die van jou om met lange zendernamen? Blijven die in de display staan? Wordt de hele zendernaam weergegeven? Of scrollt ie ze 1 keer door en dan laten staan?
Harley Geplaatst: 17 januari 2011 Geplaatst: 17 januari 2011 Zendernamen van mijn att zijn 2 rij-ig en staan geheel in beeld Voorbeeldje http://www.youtube.com/watch?v=oAmcKNReAss VU+ Duo2 - PrismCube
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen