Ga naar inhoud


topfield initialiseerd MM cam niet goed


Gast

Aanbevolen berichten


Mischien een id voor iemand die goed bij kop is om deze optie toe te voegen in de tetracrypt sofw,ik denk dat er dan een hoop mensen met een TF geholpen zijn,Penta 1.09 werkt wel goed maar heeft ook kuuren af en toe en is traag

met zappen en overschakelen van de ene naar de andere zender,met Tetracrypt gaat dit probleemloos en sneller.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik nog steeds Penta 1.11...

 

Sinds kort ben ik overgeschakeld naar een irdeto-CI met de Topfield-patch en dat is helemaal Toppie!.

 

Schakelt veel sneller dan een MM!

 

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jasper,

Ik ben sinds vandaag ook een gelukkige bezitter van de Topfield 4000. En ja hoor: ook ik heb problemen met het initialiseren van de MM. Ik gebruik Penta 1.09. Ik ben ervan overtuigd geraakt dat het probleem niet bij de module zit. Wat wil nl. het geval: op mijn Humax 5400 werkt de MM perfekt. Verder heb ik ook een Aston-module. Ook deze heeft dezelfde initialiseerproblemen i.c.m. de Topfield. Dan zou deze module dus ook niet goed zijn. Iets te toevallig lijkt mij! Persoonlijk denk ik dat het probleem te wijten is aan de software-versie van de Topfield. Weet iemand misschien of er een versie is die feiloos werkt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er dus een magic module V1.01 en ook nog een aston module V1.05 in zitten en ik heb dus nooit problemen met initialiseren.

De laatste topfield software zit in mijn ontvanger.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...