vGnp Geplaatst: 16 januari 2011 Geplaatst: 16 januari 2011 Daar waar ik al (heel snel) wegzapte bij het in beeld komen van "Frits Barend en dochter" pop-ups en nog meer van dat geneuzel zag ik zojuist in een Jackie Chan film dat ze die onzin tegenwoordig zelfs in de film monteren... Ik denk dat ik binnenkort er maar mee op houd om nog langer Nederlandstalige commerciële zenders te bekijken. Men schijnt alleen nog maar geïnteresseerd te zijn in het pushen van promo's en ellenlange commercial breaks, en het kijkgenot oftewel de kijker wordt volkomen genegeerd. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Moderator ceesv Geplaatst: 16 januari 2011 Moderator Geplaatst: 16 januari 2011 Je bent niet de enige die zich daaraan ergert. Thuis kijken we bijna geen nederlandse zenders meer, omdat het programma doorlopend onderbroken wordt door reclame uitingen. Ik vraag mij af, of de regiseur het goed vind, dat zijn film op deze mannier veranderd wordt. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
vGnp Geplaatst: 16 januari 2011 Auteur Geplaatst: 16 januari 2011 Origineel bericht van: ceesv Thuis kijken we bijna geen nederlandse zenders meer, omdat het programma doorlopend onderbroken wordt door reclame uitingen Het is zelfs al zo ver gekomen dat ik inmiddels geen directe uitzending(en) meer bekijk, maar alleen via tijdverschoven timeropname's. En dus de reclame met de skip toetsen zo snel mogelijk oversla. Als dat is wat ze graag willen, dan hebben ze dat dus inmiddels bereikt. Maar als het dus ook nog, zoals ik al zei, in de film wordt gemonteerd dan is voor mij de lol er van af. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Mojo Geplaatst: 16 januari 2011 Geplaatst: 16 januari 2011 Ik dacht dat ik de enige was die zich kapot ergert. Vorige week op RTL4 was The Green Mile. Ongelofelijk hoe ze zo'n goede film verkrachten met die klote promo's en reclame onderbrekingen van 8!! minuten. Maar wat te denken van Nickelodeon en Disney XD met die nagesynchroniseerde (wat een moeilijk woord) rotzooi. Dit kunnen wij in nederland nooit zo goed als in duitsland dus niet doen. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Fatfreddy Geplaatst: 16 januari 2011 Geplaatst: 16 januari 2011 SBS6 kan er ook wat van met dat klote Hart van Nederland midden in een film. Zonde van mijn tijd daarom kijk ik eigenlijk alleen nog maar naar gedownloade films en anders naar documentaire's of discussie programma's.
Moderator ceesv Geplaatst: 16 januari 2011 Moderator Geplaatst: 16 januari 2011 Gelukkig staan de satkijker altijd nog enkele zenders ter beschikking, waar een film zonder onderbrekingen te zien is. En je koopt tegenwoordig 5 BD's voor E 20,- En de harddisk is tegenwoordig een mooie uitvinding om hinderlijke programma onderbrekingen op te lossen.. HD+ bij onze oosterburen blokkeert die optie, gelukkig hebben wij nog gewoon HD seca. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Fatfreddy Geplaatst: 16 januari 2011 Geplaatst: 16 januari 2011 Ik weet het is niet helemaal zuiver maar ik download films in HD kwaliteit binnen een kwartier a 20 minuten. Ik koop dus niets meer.
Sjattuh Geplaatst: 16 januari 2011 Geplaatst: 16 januari 2011 Origineel bericht van: ceesv Gelukkig staan de satkijker altijd nog enkele zenders ter beschikking, waar een film zonder onderbrekingen te zien is. En je koopt tegenwoordig 5 BD's voor E 20,- En de harddisk is tegenwoordig een mooie uitvinding om hinderlijke programma onderbrekingen op te lossen.. HD+ bij onze oosterburen blokkeert die optie, gelukkig hebben wij nog gewoon HD seca. Kun je mij een PM sturen met waar je dit koopt? Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Poetsdoekje Geplaatst: 16 januari 2011 Geplaatst: 16 januari 2011 Citaat: En de harddisk is tegenwoordig een mooie uitvinding om hinderlijke programma onderbrekingen op te lossen.. Krek zo die is, Ik neem de meeeste prog's van de commerciëlen op, zodat ik ze later kan bekijken en de reclameblokken versneld doorspoel, zo heb je bij een uitzending van 1 uur, minimaal een kwartier gewonnen En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
edbe Geplaatst: 16 januari 2011 Geplaatst: 16 januari 2011 Origineel bericht van: vGnp Daar waar ik al (heel snel) wegzapte bij het in beeld komen van "Frits Barend en dochter" pop-ups en nog meer van dat geneuzel zag ik zojuist in een Jackie Chan film dat ze die onzin tegenwoordig zelfs in de film monteren... Ik denk dat ik binnenkort er maar mee op houd om nog langer Nederlandstalige commerciële zenders te bekijken. Men schijnt alleen nog maar geïnteresseerd te zijn in het pushen van promo's en ellenlange commercial breaks, en het kijkgenot oftewel de kijker wordt volkomen genegeerd. vGnp dat meen je niet, waar gaat dat toch heen 2 x Gigablue UHD & Bigsat 42e,28e,23e,19e,13e,1w
Sjattuh Geplaatst: 16 januari 2011 Geplaatst: 16 januari 2011 Origineel bericht van: edbe dat meen je niet, waar gaat dat toch heen Dat is al een poosje zo hoor. Maar ze moeten wel want SBS doet het niet zo goed en zit geloof ik in de verkoop. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Neptunus Geplaatst: 16 januari 2011 Geplaatst: 16 januari 2011 Die promo's boven in beeld, zoals SMS6 weer volop is begonnen met de promo banner van Sterren vallen met hun ster op het ijs, vindt ik uiterst irritant, het "inmonteren" in een film vind ik grappig en creatief. Als het maar "slim" gedaan wordt. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Ventura Geplaatst: 17 januari 2011 Geplaatst: 17 januari 2011 Nederland is Amerika aan het na kopiëren. In Amerika is het "normale" als reclame wordt gezet in tv series en of films via de tv/satelliet. Wat mij erg of valt is, als er reclame wordt uitgezonden op bijv. rtl5. Dan zenden de volgende zenders zoals rtl4,6,7 en sbs6 ook reclame uit. Maw men is "verplicht" om reclame te kijken.
Gerard 76 Geplaatst: 17 januari 2011 Geplaatst: 17 januari 2011 Origineel bericht van: Poetsdoekje Citaat: En de harddisk is tegenwoordig een mooie uitvinding om hinderlijke programma onderbrekingen op te lossen.. Krek zo die is, Ik neem de meeeste prog's van de commerciëlen op, zodat ik ze later kan bekijken en de reclameblokken versneld doorspoel, zo heb je bij een uitzending van 1 uur, minimaal een kwartier gewonnen Lang leve de insteektuner voor in de 8000. Mij 3e S2 tuner wordt vaak aangesproken
Neptunus Geplaatst: 17 januari 2011 Geplaatst: 17 januari 2011 Tenzij men over een PVR beschikt. Dat is dan ook de reden dat men steeds meer in het programma zelf gaat promoten, de minst irritante vorm is product placing, de vervelendste is de drukke banner. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen