Gast vandoorn Geplaatst: 17 januari 2011 Geplaatst: 17 januari 2011 Op last van een importeur ben per direct gestopt met mijn website. mvg. Geert
Beheerder Michel Geplaatst: 17 januari 2011 Beheerder Geplaatst: 17 januari 2011 Tja, als je steeds smaad en laster pleegt lijkt me dat een logische stap van die importeur. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Gast vandoorn Geplaatst: 17 januari 2011 Geplaatst: 17 januari 2011 Een blinde kan nog zien wie het in gang heeft gezet!
Bigfoot Geplaatst: 17 januari 2011 Geplaatst: 17 januari 2011 vandoorn permanente ban gegeven - herhaalde waarschuwingen
Gast gismo3 Geplaatst: 18 januari 2011 Geplaatst: 18 januari 2011 hij heeft daarin tegen veel mensen kunnen helpen met een apparaat niet werktdat kan je van de importeur niet zeggen
Gerrit1967 Geplaatst: 18 januari 2011 Geplaatst: 18 januari 2011 er zijn ook mensen die geen problemen hebben met de importeur en dat mag ook gezegd worden
Moderator ceesv Geplaatst: 18 januari 2011 Moderator Geplaatst: 18 januari 2011 Wanneer je de feiten bekijkt, heeft hij ongeveer 1 jaar geleden zijn Rebox software van zijn 4000 gehaald, en sinds die tijd is hij geen Rebox software gebruiker meer. Daarna zijn er meerdere updates geweest voor alle Rebox modellen, waardoor er heel veel verbeterd is. Van "een apparaat wat niet werkt" is daarom allang geen sprake meer. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Gast gismo3 Geplaatst: 18 januari 2011 Geplaatst: 18 januari 2011 als je geen problemen heb is dat mooi maar als je ze wel hebt hoop je toch dat het opgelost wordt. als je een tv van bijvoorbeeld philips koopt en hij valt elke 10 minuten uit dan hoop je toch dat philips met een oplossing voor je kom. en je niet met een kluitje in het riet stuurt en maanden moet wachten. als de mensen de importeur in dit geval een goed of afdoende oplossing biedt of had geboden dan hoeven mensen ook niet naar alternatieven te zoek.
Gast gismo3 Geplaatst: 18 januari 2011 Geplaatst: 18 januari 2011 hallo cees.V heb je echt geen problemen meer want bij mij hebben de update's eigelijk niets uitgehaald. mijn ontvanger heb ik afgelopen november gekocht.
Moderator ceesv Geplaatst: 18 januari 2011 Moderator Geplaatst: 18 januari 2011 Ik heb gedurende ongeveer een jaar een Rebox 8000, en heb geen noemenswaardige problemen. Voor problemen met jouw ontvanger kan je graag een eigen topic openen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
abrahamsat Geplaatst: 18 januari 2011 Geplaatst: 18 januari 2011 Dus diegene die zijn rebox verkocht hebben,kunnen een eigen topic openen,Waarover? de laatste update mischien?
Moderator ceesv Geplaatst: 18 januari 2011 Moderator Geplaatst: 18 januari 2011 Origineel bericht van: gismo3 hallo cees.V heb je echt geen problemen meer want bij mij hebben de update's eigelijk niets uitgehaald. mijn ontvanger heb ik afgelopen november gekocht. Abrahamsat, of jij hebt iets gelezen wat er niet staat, of gismo3 wilde schrijven wat jij leest. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Gast gismo3 Geplaatst: 18 januari 2011 Geplaatst: 18 januari 2011 dag ceesv, bedankt voor het wijzen op openen van een topic. maar dat doe ik niet meer. ik ben echt verschrikkelijk schandalig door die firma behandeld. ik ga geen hetse ontketenen of grof doen maar ik was op het punt gekomen om dat ding brandend door hun raam te gooien. er kan altijd iets mis gaan,maar dan los je het als winkel of importeur op. want ik neem aan dat als je klanten hebt dat jehoop dat ze over een paar jaar weer terug komen voor de volgende ontvanger toch ?
arsat Geplaatst: 18 januari 2011 Geplaatst: 18 januari 2011 Ik zie ook niet echt veel verbeteringen met alle updates, maar ik probeer er maar mee te leven. Vastlopers is wel minder geworden, maar dat doet 'ie nog steeds. (Een paar keer in de maand is te veel en onnodig) VuPlus SoloSE2 met OpenPLIGilbertini OP100L 100cm - MTI AP82-XT2N twin LNB - DG380 rotorLocatie: 6.0E, 51.5N
Aanbevolen berichten