henkkie Geplaatst: 17 januari 2011 Geplaatst: 17 januari 2011 Na het plaatsen van de nieuwe emu firmware ferguson ariva200 05-01-2011 V2.07B8 path happert het geluid als ik van de ene naar de andere zender zap dan moet je steeds de volume knop even aanraken anders heb je geen geluid .Weet iemand een oplossing? Groeten Henkkie 4 X diverse philipsen,oslink,nokia,ariva 200hd,pace twin,schotel met 5 lnb's
dimaro Geplaatst: 17 januari 2011 Geplaatst: 17 januari 2011 Goedemiddag, heeft u de ontvanger gereset (factory settings) en opnieuw opgestart? Dan moet het probleem zich niet meer voordoen. Groeten: Ferguson-digital.nl
Frank1234 Geplaatst: 19 januari 2011 Geplaatst: 19 januari 2011 Hoe is de beeldkwaliteit met deze image? Ik draai de vorige image (patch) met cccam en ik vind de beeldkwaliteit minder dan mijn Kathrein ufs 910 met een E2 image. Klopt dit dat deze ontvanger wat "minder" is?
Frank1234 Geplaatst: 20 januari 2011 Geplaatst: 20 januari 2011 Ok, mooi..Alleen heb ik deze ontvanger op dezelfde tv aangesloten als waar ik mijn kathrein normaal op heb aangesloten. De beeldkwaliteit vind ik dan minder. Met name op sd kanalen. Er zitten dan bv "lichtvlekken" op de gezichten. Ik heb de instellingen op de tv ongewijzigd, alleen de instellingen op de ontvanger gewijzigd maar ik krijg het niet goed naar mijn smaak.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen