Boerenjong Geplaatst: 17 januari 2011 Geplaatst: 17 januari 2011 Hallo Wat zijn de beste instellingen om de EPG te downloaden. Ik doe dat tot nu toe handmatig, want het lukt me nog niet dat ie het automatisch doet Vr gr
mobieltje Geplaatst: 17 januari 2011 Geplaatst: 17 januari 2011 Welke image gebruik je? Bij OpenPLi 2.0 moet je de plugin xmltvimport (1.0+git30) downloaden via het menu. Reboot je box en daarna via menu, applicatie, selecteer de plugin EPGimport Dan druk je op de blauwe toets sources en via de OK toets selecteer je welke EPG je automatisch wil downloaden, druk 2x op de groene toets om de instellingen op te slaan. `s nachts om 5.45 uur zal de dagelijkse EPG update binnen komen. Grts.
SIMBAke Geplaatst: 17 januari 2011 Geplaatst: 17 januari 2011 Origineel bericht van: mobieltje `s nachts om 5.45 uur zal de dagelijkse EPG update binnen komen. Grts. moet dat op dat uur ? want ik heb dat verandert ook heb ik die op wake up and import gezet , dat zal de topicstarter misschien vergeten zijn ? VU+ ultimo en ultimo 4K Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar ) Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )
Rytec Geplaatst: 18 januari 2011 Geplaatst: 18 januari 2011 Het moet niet persé op dat tijdstip maar toch niet veel vroeger want dan heb je kans dat je de update mist aangezien de updates pas na middernacht allemaal verwerkt worden en het zijn er inmiddels een hoop. ~~Rytec Team~~ VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700 VUSolo,DM7025+,DM500 *Pli/Rytec EPG POWERED*
Apple740 Geplaatst: 19 januari 2011 Geplaatst: 19 januari 2011 Origineel bericht van: SIMBAke moet dat op dat uur ? Nee, sterker nog, ik vermoed dat de server erg blij is als niet iedereen hetzelfde tijdstip heeft staan. (10.000 Dreamboxen die op exact hetzelfde tijdstip een aanvraag doen lijkt me geen pretje voor de netwerkbeheerder)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen