tim12jimmi Geplaatst: 17 januari 2011 Geplaatst: 17 januari 2011 hallo. heb een hd recorder gekocht, nu ziet deze de meeste zenders niet, geen nederlandse.of hd zenders. heb een schotel van 85cm en duo LNB , deze zijn 15 jaar oud moet ik deze vervangen en welke moet ik hebben voor de nederlandse en duitse hd zenders. mvg math
satencom Geplaatst: 17 januari 2011 Geplaatst: 17 januari 2011 Voor grotere schotels heb je weer een andere duo lnb nodig ,duo lnb 80. Maar wat nog beter is ,een Triax Flex Multi LNB houder 3° tot 10°: voor 2 LNB's en een Spaun SAR 212 DiSEqC 2.0 switch 2/1 Dit werkt perfect Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 17 januari 2011 Geplaatst: 17 januari 2011 Je hebt het over een hd-recorder. Wordt deze aangesloten op je satelliet-ontvanger dan?
tim12jimmi Geplaatst: 17 januari 2011 Auteur Geplaatst: 17 januari 2011 mijn hd is een openbox s9'. Nu moet ik mijn LNB vervangen ja of nee. heb een 3d tv en wil ook 3d brava of andere programma kijken mjn schotel is 85cm. had graag alle hd zenders, b.v sky. digital nl. tv, vlaanderen.
satencom Geplaatst: 17 januari 2011 Geplaatst: 17 januari 2011 De duo lnb van canaldigitaal is gemaakt voor een triax schotel 60 tot 80 cm maar heb je een grotere schotel dan kan je beter een andere duo lnb gebruiken duo lnb 80. Of de optie uit mijn vorig antwoord is nog beter. Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 17 januari 2011 Geplaatst: 17 januari 2011 Origineel bericht van: satencom Of de optie uit mijn vorig antwoord is nog beter. Dat in combinatie met een beetje fine-tuning, mee eens.
tim12jimmi Geplaatst: 17 januari 2011 Auteur Geplaatst: 17 januari 2011 dus mijn LNb moeten weg.nieuwe dus.hoeveel LNB voor mijn wensen, en op welke astra.
dutchandrew Geplaatst: 17 januari 2011 Geplaatst: 17 januari 2011 De duo lnb's voor astra 1 en 3 zijn hooguit 5 jaar op de markt. Dus die zijn volgens mij nog wel goed. Aan welke hals van de LNB is de houder gemonteerd? (23,5 of 19,2 )
dutchandrew Geplaatst: 17 januari 2011 Geplaatst: 17 januari 2011 Je kan hem om de andere hals monteren en dan de schotel iets bijdraaien. Je heb dan een sterker signaal op de nederlandse HD kanalen die op de 23,5 (astra 3) positie zitten.
maja Geplaatst: 17 januari 2011 Geplaatst: 17 januari 2011 Ik denk dat je daar dan ook het beste voor kunt kiezen want daar zitten de HD kanalen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen