Ga naar inhoud

[DM800HD-SE] Aanschaffen DM800HD-SE

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik wil mijn Dm800HD bedanken voor zijn bewezen diensten en een SE uitvoering kopen.

Echter elke keer als ik een Dreambox of materiaal wil kopen, kom ik weer hetzelfde probleem tegen.

Omdat je met die clone-boxen te maken hebt, zoek ik een vertrouwd adres om de Dreambox te kopen.

Daar begint eigenlijk een beetje de ellende, want de sites van de satelliet aanbieders lijken bijna zonder uitzondering op een zondagavond op een zolderkamertje in elkaar geknutseld en geven stuk voor stuk weinig vertrouwen.

Waar is nou een goede zaak waar je voor een normale concurrerende prijs zo'n boxje kunt kopen?

dreambox 500HD - dreambox 800 HDse - visiosat bi-satellite (4 lnb's)- 2 x spaun diseqc 2.0 switch 4/1

Geplaatst:

Ik zou bij een gerenommeerd bedijf uit ########################## eens kijken.(#######################) Daar heb ik hem ook gekocht Ik heb daar altijd goede service gehad en ook goede uitleg.En gegarandeerd geen Clone.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Loui (K)
Ik zou bij een gerenommeerd bedijf uit ################# eens kijken.(#######################) Daar heb ik hem ook gekocht Ik heb daar altijd goede service gehad en ook goede uitleg.En gegarandeerd geen Clone.

Bedankt voor de tip Loui,
als ik daar echter zie dat de verzendkosten € 12,36 zijn en dat de helpdesk € 0.70 c./p.m. zijn, dan wil ik daar helemaal geen zaken mee doen, omdat ik het daar totaal niet mee eens ben.
Ik ga dat soort praktijken niet steunen/belonen met een order.

Ze hebben het volste recht om dit soort bedragen te vragen, maar mij zullen ze daar, door het berekenen van dit soort idiote bedragen, niet als klant krijgen.

dreambox 500HD - dreambox 800 HDse - visiosat bi-satellite (4 lnb's)- 2 x spaun diseqc 2.0 switch 4/1

Gast Merkedesch
Geplaatst:

Zoek gewoon ff in je "############" een "###################".

Goede en snelle levering.Verder zijn ze ook bijna altijd de goedkoopste.

Maar ook hun rekenen 10.52 voor een aangetekende / verzekerde verzending.

Helaas zijn alle verzendbedragen omhoog gegaan..al zou je denken met alle concurrenten dat ze omlaag zouden gaan helaas..Kan ook eigenlijk niet met die hoge brandstof prijzen.

Gr.Merkedesch

Gast Tha Great Mac
Geplaatst:
Origineel bericht van: Merkedesch
Zoek gewoon ff in je "#############" een "####################".

Goede en snelle levering.Verder zijn ze ook bijna altijd de goedkoopste.

Mee eens, dat is een hele goede en snelle winkel. Hoewel je sommige dingen beter (qua prijs) over de grens kunt kopen, zijn zij zeker concurrerend.
Geplaatst:

In ################### altijd goede service gehad tot nu toe.... Bij klein probleemje zonder moeite omruilen. Ze #########################... google maar.

• Beheerder
Geplaatst:

Ik hoop dat onze leden begrijpen dat wij niet streng of onredelijk zijn, maar enkele leden gewoon wat hardleers zijn door hier sluipreclame te maken.

4 waarschuwingen en twee tijdelijke bans in slechts één topic!

Het staat duidelijk in de regels jongens. Geen reclame op geen enkele wijze!

De topic starter had beter moeten weten door niet zo'n uitlokkende vraag te stellen.

Citaat:
3. Reclame strikt verboden- Op sat4all mag je geen reclame maken

In berichten op ons board is reclame, óók negatieve "reclame", onder welke vorm dan ook, strikt verboden! Ook het plaatsen van links naar commerciële sites of het plaatsen van een commerciële link in je profiel is niet toegestaan! Eveneens verboden is het via PM "spammen" van gebruikers en in het bijzonder het versturen van PM's om mee te handelen! Wil je iets verkopen, ga je naar Marktplaats of plaats je een advertentie in de Te koop/Gevraagd/Ruilen forums, maar dan wel met inachtname van de regels! Lees dus de regels voor het plaatsen van een particuliere advertentie eerst goed door. Deze regels vind je in het betreffende forum. Sat4all wordt niet misbruikt voor welke commerciële activiteit dan ook! Ook niet via PM!

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.