Poetsdoekje Geplaatst: 17 januari 2011 Geplaatst: 17 januari 2011 Afgelopen zaterdag was het feest voor alle Ziggo abonnees, Ze hebben inmiddels 1.000.000 abonees Dat gingen ze natuurlijk vieren en alle 1 miljoen abbo's konden daar van "profiteren" Op 15 januari j.l. kon iedereen gratis op het vaste net bellen, de hele dag. Leuke geste?!! Ja en nee, Ja voor de abonnees die een normaal telefoonabbo bij Ziggo hebben ! NEE voor abonnees die al een opbeperkt bellen abonnement hebben. Leuk he? Ziggo als je dan wat wilt doen ter ere van de miljoenste, doe dan iets waar iedereen plezier aan heeft!!! En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Neptunus Geplaatst: 17 januari 2011 Geplaatst: 17 januari 2011 En waar had jij dan aan gedacht? Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Outta space Geplaatst: 17 januari 2011 Geplaatst: 17 januari 2011 Ach een maandje korting op m'n abonnement was leuker geweest. Heb geen telefonie van Ziggo. En al had ik het wel dan maakt het toch niet veel uit. Onderling bellen is dacht ik al gratis en 2 van de 3 meest gebelde nummers hebben Ziggo.
Poetsdoekje Geplaatst: 17 januari 2011 Auteur Geplaatst: 17 januari 2011 Origineel bericht van: Neptunus En waar had jij dan aan gedacht? Bijvoorbeeld een maand lang alle zenders vrij? Zo zijn er best nog wel wat ideetjes aan te dragen, want voor Ziggo maakt het niets uit of alle zenders een maandje open staan, ze verdienen er niet minder om En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Bigfoot Geplaatst: 18 januari 2011 Geplaatst: 18 januari 2011 Een gegeven paard moet je niet in de bek kijken. Als je een maand lang alle zenders vrijgeeft klagen degenen met een abonnement met alle zenders daar weer over. En daarbij moet Ziggo wel degelijk betalen voor sommige zenders, zoals bijv. de film en sportkanalen.
Rootical Geplaatst: 19 januari 2011 Geplaatst: 19 januari 2011 Ik zou al content zijn als ik Ziggo hier kon krijgen! Wij moeten het doen met UPC
Pjotrb Geplaatst: 19 januari 2011 Geplaatst: 19 januari 2011 Er is ook bijna geen bekendheid aan gegeven zodat de meerderheid van de abonnees niet eens wist van de actie! 2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C) 2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo 1x DB 7020 (C).
Fatfreddy Geplaatst: 19 januari 2011 Geplaatst: 19 januari 2011 Origineel bericht van: Rootical Ik zou al content zijn als ik Ziggo hier kon krijgen! Wij moeten het doen met UPC Ach met de uitrol van VDSL2 heb je straks via het telefoonkabeltje ook een behoorlijke down en uploadsnelheid.
Poetsdoekje Geplaatst: 19 januari 2011 Auteur Geplaatst: 19 januari 2011 Origineel bericht van: Pjotrb Er is ook bijna geen bekendheid aan gegeven zodat de meerderheid van de abonnees niet eens wist van de actie! Hier wel, het stond met een grote advertentie in de krant En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Sjattuh Geplaatst: 20 januari 2011 Geplaatst: 20 januari 2011 Origineel bericht van: Rootical Ik zou al content zijn als ik Ziggo hier kon krijgen! Wij moeten het doen met UPC Is UPC niet al jaren de meest stabiele internet verbinding in Nederland? Ik heb Chello gehad van 1999 tot en met 2005 zo een beetje en in die tijd misschien 3x een paar uur uitval gehad. Voor de rest liep dat als een trein. Ik had wel altijd de snelste verbinding die ze konden aanbieden, maar dat zou niet uit mogen maken toch? (Sorry voor hijack) Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Rootical Geplaatst: 20 januari 2011 Geplaatst: 20 januari 2011 Origineel bericht van: Sjattuh Origineel bericht van: Rootical Ik zou al content zijn als ik Ziggo hier kon krijgen! Wij moeten het doen met UPC Is UPC niet al jaren de meest stabiele internet verbinding in Nederland? Ik heb Chello gehad van 1999 tot en met 2005 zo een beetje en in die tijd misschien 3x een paar uur uitval gehad. Voor de rest liep dat als een trein. Ik had wel altijd de snelste verbinding die ze konden aanbieden, maar dat zou niet uit mogen maken toch? (Sorry voor hijack) Chello zal vast wel stabiel zijn ja, maar ik heb voldoende aan mijn telfort 20mbit lijntje en wacht wel tot er een keer glas onder m'n huis geschoten wordt. UPC kabel tv daarin tegen zuigt, je zit nog steeds vast aan hun decoder. Met Ziggo heb je in ieder geval vrije keus!
Rootical Geplaatst: 20 januari 2011 Geplaatst: 20 januari 2011 Origineel bericht van: Rootical Origineel bericht van: Sjattuh Origineel bericht van: Rootical Ik zou al content zijn als ik Ziggo hier kon krijgen! Wij moeten het doen met UPC Is UPC niet al jaren de meest stabiele internet verbinding in Nederland? Ik heb Chello gehad van 1999 tot en met 2005 zo een beetje en in die tijd misschien 3x een paar uur uitval gehad. Voor de rest liep dat als een trein. Ik had wel altijd de snelste verbinding die ze konden aanbieden, maar dat zou niet uit mogen maken toch? (Sorry voor hijack) Chello zal vast wel stabiel zijn ja, maar ik heb voldoende aan mijn telfort 20mbit lijntje en wacht wel tot er een keer glas onder m'n huis geschoten wordt. UPC kabel tv daarin tegen zuigt, je zit nog steeds vast aan hun decoder. Met Ziggo heb je in ieder geval vrije keus! Of wacht dacht je van het gebruik van de interne ci modules in de huidige tv's. dat is dus allemaal niet mogelijk via upc
Poetsdoekje Geplaatst: 20 januari 2011 Auteur Geplaatst: 20 januari 2011 Citaat: Of wacht dacht je van het gebruik van de interne ci modules in de huidige tv's. dat is dus allemaal niet mogelijk via upc En dat is wel het geval bij Ziggo, ik heb een Ziggo gecertificeerde Sony Full HD TV En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen