Smurf Geplaatst: 17 januari 2011 Geplaatst: 17 januari 2011 Heeft iemand toevallig een Strong 8000 aan de praat met een multiswitch? Ik heb een chess multiswitch (17/8)gekocht maar het lijkt er op dat ik alleen bij sat 2 signaal krijg? Bolt HD, strong srt8000 sattracker 4, srt4125 concord 1.05, hotbird, astra 1,2,3
satencom Geplaatst: 17 januari 2011 Geplaatst: 17 januari 2011 Hoe heb je de instellingen staan ,op deze manier moet het lukken Ook met een multiswitch . stra.......................19.2 dish no...................1 freQuency...............11719 lnb ol......................10600 polarization..............horizontal tone [22 khz]...........yes symbolrate..............27500 fec..........................3/4 spect.inversion.........of switsch num............A position...................00 activated.................yes commutation...........toneburst power.....................internal astra.......................23,5 dish no....................2? freQuency...............11914 lnb ol......................10600 polarization..............horizontal tone [22 khz]...........yes symbolrate..............27500 fec..........................3/4 spect.inversion.........of switsch num............B position...................00 activated.................yes commutation...........toneburst power.....................internal Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Smurf Geplaatst: 17 januari 2011 Auteur Geplaatst: 17 januari 2011 Ik zal het van de week nog maals proberen. Het opschrift op de switch is nogal onduidelijk (duidelijk naast de aansluitingen), wellicht dat ik gisteren iets verkeerd aangesloten heb. Vandaag andere LNB, andere kabel, andere ontvanger in ieder geval op Poort A beeld. Wordt vervolgd. Bolt HD, strong srt8000 sattracker 4, srt4125 concord 1.05, hotbird, astra 1,2,3
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen