Terror Geplaatst: 17 januari 2011 Geplaatst: 17 januari 2011 Hallo, Ik heb een gewoon HD abo, maar RTL4 en Disney HD werken ineens niet meer, eergisteren wel gewoon. Waar kan dit aan liggen? Ik draai open pli en CCcam -- Alle wijzen komen uit het oosten -- -- En de rest is er gebleven -- VU+ duo + Dreambox 7025s + Dreambox 7000s + Dreambox 500s
kezza Geplaatst: 17 januari 2011 Geplaatst: 17 januari 2011 Als je niks aan de image-instellingen hebt veranderd.... zomaar wat dingen: -kapotte/vocht lnb -loszittende coax-connector Na de regen van afgelopen week zal het me niks verbazen als het in de lnb zit. Voor je het dak opkruipt zou ik eerst even een nieuwe zendersettingslijst opspelen Formuler F1 - OpenPli 4 # 1 TB WD Elements USB # 19,2/23,5Golden Media 990 CR HD SPARK - OpenATV 4.2VU-Solo - OpenPli 4Amino AmiNET130M - FTTH
Keep it Cool Geplaatst: 17 januari 2011 Geplaatst: 17 januari 2011 Ik vermoed als je de CCcam restart dat het weer goed is en als je een dag erna weer kijkt ben je het weer kwijt. Ik had er ook last van, ook RTL5 nokte er soms mee en veronica. Omdat het hier thuis niet uit te leggen is hoe je de cam moet restarten als ze geen beeld hebben heb ik maar een ander image erin gezet en daar had ik dat probleem niet mee. Ik heb het meerdere malen getest maar elke maal weer dat probleem .... helaas want PLI is verder lekker stabiel en mooi en makkelijk te bedienen.
Moderator wiz Geplaatst: 17 januari 2011 Moderator Geplaatst: 17 januari 2011 herstarten van de cam kan je toch gewoon via je afstandsbediening doen? menu/setup/softcam+ci/softcam setup.../reset softcam en klaar... Maar ik heb zelf echt nog nooit een probleem gehad met wegvallende hd kanalen die je dan weer goed zou krijgen met een softcam herstart met pli. Heb je dit probleem al es aangemeld bij pli? VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
fransken Geplaatst: 17 januari 2011 Geplaatst: 17 januari 2011 welke cccam versie draai je ???? XT9200 / 5000 , XP1000 OPENPLI 4.0VU+DUO OPENPLI 2.1 met nieuwe C807 condensator met 1ufSYNOLOGY DS1512 3TB REDS
Keep it Cool Geplaatst: 17 januari 2011 Geplaatst: 17 januari 2011 Yep een tijdje geleden is op de side van PLI er ook al een threat over geweest er zijn dus meer personen die er last van hebben, ik heb ook geen idee waar het aan ligt, ik heb het kaartje in de VU en met abb. op de HD kanalen. Ik gebruik 2.2.1 Ik heb dus 3 andere image's gebruikt o.a. VTI , Blackhole en VIX en daar blijft de kaart wel gewoon werken met exact de zelfde cccam.cfg
Terror Geplaatst: 17 januari 2011 Auteur Geplaatst: 17 januari 2011 Inderdaad zodra ik de softcam herstart dan doet hij het even, maar zodra ik even een andere zender opzet doet hij weer niets. Dit geldt zowel voor RTL4 HD als veronica/disneyXD HD. SD zenders werken overigens wel gewoon Ik gebruik de laatste CCcam versie maar ik kan niet vinden waar ik kan zien welke versie ik heb. intern IP adres:16000 geeft alleen dit: Welcome to the CCcam information client. supported commands: info activeclients clients servers shares providers entitlements kan ik het nog op een andere manier uitlezen? -- Alle wijzen komen uit het oosten -- -- En de rest is er gebleven -- VU+ duo + Dreambox 7025s + Dreambox 7000s + Dreambox 500s
vlaagje Geplaatst: 17 januari 2011 Geplaatst: 17 januari 2011 Wellicht zijn er andere manieren maar om te ontdekken wat voor versie Cccam je gebruikt, kijk ik altijd in de Cccam versie zelf met een interne viewer die in Total Commander zit. Ik gebruik zelf de image AAF en de Cccam versie zit hier in de map /usr/bin Bij CCcam 2.2.1 krijg ik als ik bij zoeken 2.2.1. de volgende info: CCcam 2.2.1 Nov 21 2010 02:20:48
Moderator wiz Geplaatst: 18 januari 2011 Moderator Geplaatst: 18 januari 2011 Origineel bericht van: Terror Ik gebruik de laatste CCcam versie maar ik kan niet vinden waar ik kan zien welke versie ik heb. intern IP adres:16000 geeft alleen dit: Welcome to the CCcam information client. supported commands: info activeclients clients servers shares providers entitlements kan ik het nog op een andere manier uitlezen? doe eens interne ip adres:16001 ? groet, Wiz VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
Dutchsat Geplaatst: 18 januari 2011 Geplaatst: 18 januari 2011 Probeer eens CCcam 2.0.9 en test hier eens mee. Zou te maken kunnen hebben dat deze ook nog de Cryptoworks codering ondersteund en volgens mij heeft CCcam daar wel eens problemen mee. Wellicht de prio eens goed instellen: CCcam.prio voor RTL 4 HD zou moeten zijn: P: 0100:00006A:1B6C Ik had dit probleem ook met het connecten naar mijn Fritzbox. Is kennelijk alleen een client probleem. Zie ook dit Topic hierover. VU+ Duo2 met 4x DVB-S2 / 2x Dual DVB-S2 Tuner. Plugin remote channel stream converter Wavefrontier T90. 6x Google TV Android 4K clients.
Terror Geplaatst: 18 januari 2011 Auteur Geplaatst: 18 januari 2011 Origineel bericht van: wiz doe eens interne ip adres:16001 ? groet, Wiz yep dat was hem: Welcome to CCcam 2.2.1 server Ik ga morgen de 2.0.9 proberen, is dat gewoon installeren vanuit de applicaties? of moet dat op een andere manier? -- Alle wijzen komen uit het oosten -- -- En de rest is er gebleven -- VU+ duo + Dreambox 7025s + Dreambox 7000s + Dreambox 500s
Gast dayouri Geplaatst: 18 januari 2011 Geplaatst: 18 januari 2011 Ik heb van de week ook de ccam 2.0.9 erbij geinstalleerd en was hiermee ook van het probleem af...
Terror Geplaatst: 19 januari 2011 Auteur Geplaatst: 19 januari 2011 Ik heb ook 2.0.9 geïnstalleerd en alles werkt nu weer -- Alle wijzen komen uit het oosten -- -- En de rest is er gebleven -- VU+ duo + Dreambox 7025s + Dreambox 7000s + Dreambox 500s
RJCfan Geplaatst: 20 januari 2011 Geplaatst: 20 januari 2011 @ Dayouri en Terror Mijn probleem is, dat zodra ik Cccam 2.0.9 installeer SkyHD Duitsland niet meer werkt. Bij jullie wel?
Dutchsat Geplaatst: 20 januari 2011 Geplaatst: 20 januari 2011 Geen problemen met Sky en CCcam 2.0.9. met Blackhole/Nabilo plugIn. Maar goed als je de prioriteit goed instelt moet ook de laatste CCcam zonder problemen werken. VU+ Duo2 met 4x DVB-S2 / 2x Dual DVB-S2 Tuner. Plugin remote channel stream converter Wavefrontier T90. 6x Google TV Android 4K clients.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen