Ga naar inhoud

RTL4HD en Disney HD werken niet op VU+

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Waarom niet, juist door het instellen van de prio kun je de zaptijden verkorten.

In ieder geval decodeerd CCcam 2.2.1 deze zenders alleen als ik de prio heb ingesteld.

VU+ Duo2 met  4x DVB-S2 / 2x Dual DVB-S2 Tuner. Plugin remote channel stream converter

Wavefrontier T90. 6x Google TV Android 4K clients.

Geplaatst:

jullie zouden toch ook moeten weten dat die probleempjes AL heel vaak ook in andere -receiver subfora werden besproken en uitgelegd

je hebt wel geen dreambox of et9000 clarktec maar je VU+ is wel een enigma2 receiver

en zijn configuraties van softcams of hun functioneren IDENTIEK

lees aub eindelijk ook eens over de receiverGRENS heen

(bovendien zelfs oude enigma1 receivers gebruiken nagenoeg hetzelfde _ staat niet open ter debat)

anders staat alles driedubbel op het forum

ciao

Second Life

Mungo Parker

Geplaatst:

@Tonskidutch,

Dat zal wel altijd het probleem blijven van het Sat4all forum, de gebruikte forum indeling heeft zijn beperkingen. Ik zou liever toegang tot nog een niveau dieper willen zien, zo kan men veel gerichter zoeken / toegang krijgen wil men niet verzuipen in de zoekresultaten.

Had ik per ontvanger een gedeelte mbt cams, coderingen etc. dan had men sneller resultaat. En je kunt nooit voorkomen dat men hetzelfde bespreekt bij meerdere ontvangers. Nu wordt je echt niet uitgenodigd om duizenden ongesorteerde dreambox pagina's door te lopen, was al beter als er nog een dieper niveau per ontvanger was en daaronder nog een niveau om nog dieper te kunnen gaan. Ik vind dit voor dit forum echt een gemiste kans om de zaak toegankelijker te maken. Jij kunt Sat4all wel dromen, maar heel veel anderen dus niet. Het Nachtfalke forum bijvoorbeeld is het grote voorbeeld in deze hoe het wel kan.

VU+ Duo2 met  4x DVB-S2 / 2x Dual DVB-S2 Tuner. Plugin remote channel stream converter

Wavefrontier T90. 6x Google TV Android 4K clients.

Geplaatst:

misschien is dat wel waar allemaal

en kan het veel beter en breder maar je hebt nu eenmaal forum of board software gekozen

maar de nieuwe VU+ kopers denken niet eens aan de gelijkwaardigheid van hun VU+ en de Dreambox

dat is waarom ze ook niet over die grens kunnen kijken.

dus

enigma 2 gerelateerde vragen (ook altijd even in de soortgelijke receiver sub-fora lezen en/of zoeken).

was maar een tip van willem bever.

Second Life

Mungo Parker

Geplaatst:
Origineel bericht van: RJCfan
@ Dayouri en Terror Mijn probleem is, dat zodra ik Cccam 2.0.9 installeer SkyHD Duitsland niet meer werkt. Bij jullie wel?

Bij mij wel maar ik heb dan weer het probleem dat het geluid bij discovery HD niet werkt met de 2.0.9.
Zodra ik overschakel naar de nieuwste cccam werkt het gewoon weer.
Geplaatst:

Helaas heb ik weer problemen, nu zelfs diverse HD-zenders werken niet meer.

Kan iemand mij uitleggen hoe en waar ik die prio kan instellen?

Ik heb me geprobeerd in te lezen maar kan het niet voor elkaar krijgen.

Kan misschien iemand zijn CCcam.prio hier plaatsen?

(tenzij er prive info in staat natuurlijk)

Ik gebruik cam-editor van oermens om mijn share in te stellen maar die Prio kan ik nergens vinden hoe dat moet.

-- Alle wijzen komen uit het oosten --

-- En de rest is er gebleven --

VU+ duo + Dreambox 7025s + Dreambox 7000s + Dreambox 500s

Geplaatst:

Nou hier werkt het gewoon weer, wat bleek?

Ik heb waarschijnlijk een paar maanden "gratis" naar de HD zenders gekeken en canaldigitaal heeft ze dus gewoon weer uit gezet.

Ik was in de veronderstelling dat ik gewoon een HD pakket had maar ben nu weer 5 euro per maand "lichter"

Beetje jammer dat ze dat vlak voor het weekend doen. ik had 5x een image geflashed, en toen opgegeven.

Nu weer terug naar PLI en de kaart geactiveerd voor de HD kanalen, werkt probleemloos

-- Alle wijzen komen uit het oosten --

-- En de rest is er gebleven --

VU+ duo + Dreambox 7025s + Dreambox 7000s + Dreambox 500s

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen