pinnoes Geplaatst: 10 februari 2011 Geplaatst: 10 februari 2011 Hi Hobbyman, Zou je een foto willen maken hoe je het gedaan hebt? Pinnoes VU+ solo 4K/ atmolight
Gast HobbyMan Geplaatst: 10 februari 2011 Geplaatst: 10 februari 2011 Origineel bericht van: pinnoes Hi Hobbyman, Zou je een foto willen maken hoe je het gedaan hebt? Pinnoes Hoi.. Gewoon even het stekkertje andersom zetten. Niet teveel forceren en dan lukt het wel om te testen of de fan gaat werken. Hier dus wel. Ik kan geen foto maken omdat de box niet voor mijn was, heb deze alleen ingesteld en de fan erin gemonteerd op verzoek. Groet Ron
VW POWER Geplaatst: 11 februari 2011 Geplaatst: 11 februari 2011 Ik heb het ook voor elkaar. Een fan van 6cm bij 6cm past precies. De steker moet je even omdraaien twee punts aansluiting voor bij display is 5 volt En naar achterkant is min Wel fansetup installeren anders geen stroom van 5 volt. Je kunt ook de aansluiting gebruiken van de harde schijf vier punts aansluiting voor (display kant)12 volt die erna min. Dan draait de fan harder en gaat uit in deep standby Groet VW Power
pinnoes Geplaatst: 11 februari 2011 Geplaatst: 11 februari 2011 \vw power, ik ben zelf net technisch zou jij een foto willen plaatsen, ik kom er niet uit en wat moet je precies draaien? bedankt pinnoes VU+ solo 4K/ atmolight
VW POWER Geplaatst: 11 februari 2011 Geplaatst: 11 februari 2011 Hoe krijg ik hier een foto dan Maar je hebt een ventilator ? Daar zit een stekkertje aan denk ik zo. Daar zitten twee draden aan (rood en zwart bij mij) Als je die zo in de ET 9000 aansluit draait de fan niet. Je moet de rode en zwarte draad aan de ventilator even om wisselen. Dus de rode op de plek van de zwarte En de zwarte op de plek van de rode Dan aansluiten op de ET 9000 Fan setup installeren Als het goed is staat hij dan bij de applicaties En dan daar even de fan aan zetten. Groeten VW POWER
destroyer2usa Geplaatst: 12 maart 2011 Geplaatst: 12 maart 2011 Origineel bericht van: VW POWER Hoe krijg ik hier een foto dan Maar je hebt een ventilator ? Daar zit een stekkertje aan denk ik zo. Daar zitten twee draden aan (rood en zwart bij mij) Als je die zo in de ET 9000 aansluit draait de fan niet. Je moet de rode en zwarte draad aan de ventilator even om wisselen. Dus de rode op de plek van de zwarte En de zwarte op de plek van de rode Dan aansluiten op de ET 9000 Fan setup installeren Als het goed is staat hij dan bij de applicaties En dan daar even de fan aan zetten. Groeten VW POWER Helaas niet gelukt...wel een gat erbij in mijn et9000. Fan draait niet, ook niet als ik de stekker omdraai. Kijken of ik hem via usb aan de praat krijg.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen