paro Geplaatst: 17 januari 2011 Geplaatst: 17 januari 2011 Ik heb vandaag voor de 2e keer naar 24 uur een heractivatie aangevraagd , maar naar een 1uur nog steeds niets !! (ontvanger staat op één) zijn er meer mensen die nog problemen ondervinden of evt een oplossing hebben ?
sattv4iedereen Geplaatst: 17 januari 2011 Geplaatst: 17 januari 2011 als je het type van je ontvanger opgeeft,is het makkelijker om je te helpen. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
katwezel Geplaatst: 17 januari 2011 Geplaatst: 17 januari 2011 en kun je BVN ontvangen ? of heb je totaal niets M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek Lokatie's hoevenen & blier (belgië)
paro Geplaatst: 18 januari 2011 Auteur Geplaatst: 18 januari 2011 oeps sorry , ik heb een technomate 3200 d+ Maar het probleem is nu verholpen , ik heb de receiver van de stroom afgehaald ,en daarna nog een keer de activatie herhaald ! en naar een uur had ik weer beeld !
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen